ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 23 اسفند 1395 - ساعت 09:54:46
چاپ خبر

خاطره بازی «امید حاجیلی» در آخرین اجرای سال 95

تازه‌ترین کنسرت امید حاجیلی خواننده موسیقی پاپ کشورمان، شامگاه شنبه 21 اسفندماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده برای آخرین بار در سال 95 به دیدار دوستداران خود در پایتخت رفت.

خاطره بازی «امید حاجیلی» در آخرین اجرای سال 95

امید حاجیلی که پس از انتشار دومین آلبوم خود به نام «حاجیلیتو» در حال برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور است، شامگاه گذشته و به همت شرکت «رویال هنر» به مدیریت و تهیه‌کنندگی «مجید عبدی»، در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت و در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشر شده خود را برای دوستدارانش اجرا کرد و شبی به‌ یادماندنی را برایشان رقم زد.

در ابتدای کنسرت و پس از خاموش شدن چراغ‌های سالن، اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از کوک کردن سازهایشان، قطعه ریتمیک «وای وای» را نواختند و سپس امید حاجیلی در میان تشویق‌های بی‌امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را با تسلط کامل اجرا کرد.

پس از اجرای این قطعه حاجیلی ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت: « خیلی خوشحال هستم که دوباره قسمت شد که به همراه اعضای ارکستر به روی صحنه باشم و قول می‌دهم تمام تلاشمان را کنیم تا یکی از بهترین کنسرت‌هایی باشد که تابه‌حال رفته‌اید. هرچقدر به ما انرژی بدهید، قطعاً ده برابر آن را به شما برمی‌گردانیم.»

قطعات «افتاد»، «ربابه»، «وقت گل نی» و «پریزاد» اجرا شد و امید حاجیلی از محسن شریفیان (نوازنده نی انبان) دعوت کرد به روی استیج بیاید تا قطعه «ای داد» را با همراهی ساز او اجرا کند. وی در ادامه گفت: « ملودی قطعه «ای داد» را محسن شریفیان عزیز ساخته و ترجیع‌بند آن‌ هم برگرفته از یک قطعه قدیمی جنوبی است. محسن شریفیان به اعتقاد من یکی از ستاره‌های موسیقی جنوب کشور است و یک گروهی به نام «لیان» را تاسیس کرده است که هرکجا که شنیدید این گروه کنسرت دارد، به نظر من به‌هیچ‌وجه آن را از دست ندهید. گروه لیان در تعداد زیادی از جشنواره‌های جهانی درخشیده و باعث افتخار ما است که در کنار ایشان هستیم.» سپس قطعه «ای داد» با هنرنمایی محسن شریفیان اجرا شد.

این خواننده در ادامه قطعات مجنون، پشت باغ مولوی، باریکلا، ترک دیار، بیا بریم کوه، رعنا، دلبر، تردست و دلبرسیاه را اجرا کرد و شبی خاطره‌انگیز را برای خود و هوادارانش رقم زد.

آرشام غفوری (گیتار الکتریک)، فرید موسوی (پیانو و کیبورد)، مجید برومند (گیتار باس)، مهدی گل کرمی (ترومبن)، محمد مرتضوی (ترومپت)، ارشیا وادی (ترومپت)، حسن فراهانی (ترومپت)، آرش صمیمی (ساکسوفون و نی)، محسن شریفیان (نی انبان)، مرتضی کریمی (عود)، وحید اسداللهی (ناغارا)، رضا اسداللهی (ناغارا)، محمد اسداللهی (آکاردئون)، اشکان پورفرخی (پرکاشن)، اکبر شهریاری (پرکاشن)، رامین زواری (درامز)، یاسر گرجی (سرنا) و محسن تقی نژاد (دهل) اعضای ارکستر امید حاجیلی را در این کنسرت تشکیل دادند. ضمن اینکه سمیرا ملک، مریم کی احمد، علی مرادی، محمد ماهرویان و مجید کمالی به عنوان اعضای گروه کر این خواندده را همراهی کردند.

پدر و مادر امید حاجیلی مهمانان ویژه این کنسرت بودند. همچنین حمید علاء الدین ، لیلا اوتادی ، بهاره افشاری ، کمند امیرسلیمانی ، ایمان انصافی ، مهرداد میناوند ، علی کریم پور ، مهرداد نصرتی ، محمدرضا مرادی ، حمیدرضا مرادی ، مجید عبدی ، پویا افشاری ، (مدیر برنامه‌های امید حاجیلی) ، ایمان رضایی ، سروش عمقی و نسیم حاجیلی (طراح لباس) از دیگر مهمانان سانس دوم این کنسرت بودند.

در اوایل کنسرت و به مناسبت تولد مجید برومند (نوازنده گیتار باس) و مهدی گل کرمی (نوازنده ترومبن) ، اعضای ارکستر قطعه تولدت مبارک را نواختند و از این طریق تولد این دو نوازنده را تبریک گفتند.

گفتنی است در هنگام اجرای قطعات ربابه و ای داد، حاجیلی به نواختن ترومپت پرداخت. و همزمان با اجرای قطعه پشت باغ مولوی، مرتضی کریمی (نوازنده عود) با دعوت امید حاجیلی به روی استیج آمد و در این قطعه به هنرنمایی پرداخت. تنبک نوازی امید حاجیلی در هنگام اجرای قطعات ترک دیار، بیا بریم کوه و رعنا، به‌شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

همچنین در هنگام اجرای قطعه دلبر، وحید و رضا اسداللهی (نوازنده ناغارا) و محمد اسداللهی (نوازنده آکاردئون) با دعوت امید حاجیلی به روی استیج آمدند و در این قطعه به هنرنمایی پرداختند. پس از پایان این قطعه وحید اسداللهی (نوازنده ناغارا) به تک‌نوازی پرداخت و سپس حاجیلی قسمتی از قطعه ماندگار «بری باخ» را اجرا کرد. پس از پایان این قطعه، اعضای ارکستر به گروه نوازی پرداختند که در این میان امید حاجیلی نیز لحظاتی به نواختن درامز پرداخت که تشویق هواداران را به همراه داشت.

هنگام اجرای قطعه تردست، یاسر گرجی (نوازنده سرنا) و محسن تقی نژاد (نوازنده دهل) با دعوت حاجیلی به روی استیج آمدند و در این قطعه به هنرنمایی پرداختند.در انتها محسن شریفیان مجدد به روی استیج آمد و در کنار این خواننده به اجرای  قطعه دلبرسیاه پرداخت.

اجرای قطعات باریکلا و دلبر حسن ختام این کنسرت شاد و پرانرژی بود.

منبع: ریتم نو

امید حاجیلی,کنسرت امید حاجیلی,حاجیلیتو,محسن شریفیان,گروه لیان,آرشام غفوری,فرید موسوی,مجید برومند,مهدی گل کرمی,محمد مرتضوی,ارشیا وادی,حسن فراهانی,آرش صمیمی,محسن شریفیان,مرتضی کریمی,وحید اسداللهی,رضا اسداللهی,محمد اسداللهی,اشکان پورفرخی,اکبر شهریاری,رامین زواری,یاسر گرجی,محسن تقی نژاد,سمیرا ملک,مریم کی احمد,علی مرادی,محمد ماهرویان,مجید کمالی,حمید علاء الدین,لیلا اوتادی,بهاره افشاری,کمند امیرسلیمانی,ایمان انصافی,مهرداد میناوند,علی کریم پور,مهرداد نصرتی,محمدرضا مرادی,حمیدرضا مرادی,مجید عبدی,پویا افشاری,ایمان رضایی,سروش عمقی,نسیم حاجیلی
آمار بازدید : 1,388
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500