ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 25 اسفند 1395 - ساعت 12:14:28
چاپ خبر

انجمن شاعران ایران تسلیت گفت

علا: فوت نابه‌هنگام «افشین یداللهی» ضایعه بزرگی است

افشین علا گفت: به جهت ترانه‌سرا بودن افشین یداللهی این فوت نابه‌هنگام یک ضایعه بزرگ محسوب می‌شود.

علا: فوت نابه‌هنگام «افشین یداللهی» ضایعه بزرگی است

افشین علا ، ضمن تسلیت درگذشت افشین یداللهی شاعر و ترانه‌سرا گفت: فقط می‌توانم تسلیت بگویم و امیدوارم این آخرین خبری باشد که از مرگ ناگهانی هنرمندان می‌شنویم. مخصوصا در سال 95 که چهره‌های زیادی را در عرصه هنر از دست دادیم.

وی افزود: چون او در حیطه ترانه مشغول بود و از آنجا که ترانه مورد اقبال عام قرار می‌گیرد این ضایعه برای عموم مردم بیشتر ملموس خواهد بود. چون ترانه قالبی است که نسل جوان از آن استفاده می‌کند و در قالب موسیقی مورد استفاده رسانه‌ها است و نسبت به سایر گونه‌های ادبی مانند شعر و رمان؛ ترانه یک ویترین جذابی است. از این رو ترانه‌سرایان معروف و مشهور مخصوصا آنهایی که آثارشان از طریق صدا و سیما پخش می‌شود و به گوش مردم می‌رسد بسیار محبوب و شناخته شده هستند.

علا گفت: شاید بسیاری از هنرمندان را مردم به درستی نشناسند و از شنیدن خبر فوت آنها آنچنان احساس ناراحتی نکنند ولی به جهت ترانه‌سرا بودن افشین یداللهی این فوت نابه‌هنگام یک ضایعه بزرگ محسوب می‌شود.

او اضافه کرد: امیدوارم همه کسانی که در این فاجعه داغدار هستند صبورانه به واقعیت مرگ در زندگی بیاندیشند و با تاسی به شیوه بزرگان صبوری کنند و جامعه هم بیشتر قدر هنرمندان خود را بداند.

علا در پایان گفت: متاسفانه تقدیر به گونه‌ای رقم خورده که هنرمندان در سنین پایین دار فانی را وداع می‌گویند. از طرف انجمن شاعران ایران این شایعه تلخ را به خانواده محترم او و جامعه شاعران به ویژه ترانه‌سرایان تسلیت عرض می‌کنم.

منبع: خبرگزاری فارس

افشین علا,انجمن شاعران ایران,شاعر,ترانه سرا,افشین یداللهی,دکتر افشین یداللهی,سال 95
آمار بازدید : 1,265
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500