ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 25 اسفند 1395 - ساعت 07:14:28
چاپ خبر

رضا صادقی «ترانه ایران» را در آغوش گرفت

رضا صادقی همزمان با برگزاری کنسرتش در اصفهان «ترانه ایران» را در آغوش گرفت؛ او روز گذشته در خانه نوزادان نرجس اصفهان حاضر شد و با فرزندخوانده‌اش دیدار کرد.

رضا صادقی «ترانه ایران» را در آغوش گرفت

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری فارس، پنجشنبه 16 دی‌ ماه بود که رضا صادقی خواننده پاپ کشور با انتشار فیلمی از نوزاد رها شده در شهر مبارکه اصفهان، اعلام کرد تمام هزینه‌های بچه را می‌پردازد.

بچه‌ای که روز قبلش با یک نوشته درب یک خانه در شهر مبارکه گذاشته شده بود؛ مادری که از پس مخارج کودک بر نیامده بود از خانواده یابنده می‌خواست که از بچه‌اش مراقبت کنند.

جمعه همان هفته، صادقی با حاضر شدن در برنامه زنده‌رود آهنگی به نام «ترانه ایران» را سرود و آن را تقدیم به این کودکی که از طرف بهزیستی به همین اسم نام‌گذاری شده بود، کرد.

صادقی اما همچنان نسبت به این کودک احساس دین می‌کرد و همین باعث شد تا در شب آغاز سی‌ و دومین دوره جشنواره موسیقی فجر، از مادر کودک رها شده بخواهد برای تحویل گرفتن فرزند خود بازگردد.

در آخرین اقدام، رضا صادقی همزمان با برگزاری کنسرتش در اصفهان ترانه ایران را در آغوش گرفت؛ او روز گذشته در خانه نوزادان نرجس اصفهان حاضر شد و با فرزندخوانده‌اش دیدار کرد.

رضا صادقی,کنسرت رضا صادقی,ترانه ایران,زنده رود,آهنگ ترانه ایران رضا صادقی
آمار بازدید : 1,254
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500