ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : شنبه 28 اسفند 1395 - ساعت 12:15:27
چاپ خبر

کنسرت محسن یگانه مجوز نداشته است

در پی لغو کنسرت شامگاه چهارشنبه، ‌رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: کنسرت محسن یگانه برای برگزاری در کاشان اصلا مجوزی نداشته که بخواهد لغو شود.

کنسرت محسن یگانه مجوز نداشته است

‌مصطفی جوادی مقدم اظهار کرد: شرکت برگزارکننده کنسرت محسن یگانه در مرحله اولیه برای دریافت مجوز بوده که اقدام به تبلیغات و بلیط‌فروشی از طریق سامانه اینترنتی کرده است.

وی افزود: متولیان برگزارکننده کنسرت به دلیل فروش بلیط بدون مجوزهای لازم تخلف کرده‌اند و باید پول مشتریان خود را پس بدهند.

جوادی مقدم گفت: براساس قانون برای برگزاری کنسرت نیاز به داشتن مجوز است و تنها در صورت زمان کم و مراحل نهایی دریافت مجوز می‌توانند نسبت به تبلیغات و بلیط‌فروشی اقدام کنند.

پیش‌تر اعلام شده بود کنسرت محسن یگانه شامگاه چهارشنبه در کاشان برگزار می‌شود و علی‌رغم فروش بلیط به مشتریان، این برنامه لغو شد.

در همین راستا مسئول شرکت برگزار کننده کنسرت محسن یگانه در کاشان گفت: نامه‌نگاری‌ها و هماهنگی‌های لازم برای اعلام تاریخ جدید اجرای زنده برنامه موسیقی محسن یگانه در کاشان در حال انجام است و به زودی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

 پیام ظریفی توضیح داد: نامه‌ نگاری‌ های لازم برای اعلام تاریخ مجدد برنامه موسیقی محسن یگانه همزمان با اعیاد ماه رجب انجام شده و منتظر تایید نهایی این زمان از سوی نهادهای مربوطه هستیم.

 وی افزود: مردم نگرانی و دغدغه‌ای به دلیل داشتن بلیط نداشته باشند که مبالغ پرداختی آنها از طریق سیستم بانکی عودت داده خواهد شد یا اینکه در تاریخ جدید این برنامه موسیقی را برگزار می‌کنیم.

مسوول شرکت برگزار کننده کنسرت محسن یگانه در کاشان با بیان اینکه این هنرمند موسیقی پاپ، آمادگی اجرای برنامه زنده موسیقی در کاشان را دارد، تصریح کرد: یگانه به مدت 20 سال است که در کشور برنامه‌های مختلف موسیقی را اجرا می‌کند و کاشان از معدود شهر هایی بوده که هنوز در آن برنامه‌ای نداشته و علاقه‌مند به حضور در این شهر است.

وی اظهار کرد: اجرای زنده یگانه در قالب جشن بهار فاطمی و به مناسبت روز مادر از ابتدای اسفند ماه با برگزاری جلسات و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته بود و همچنان پیگیری‌های لازم برای برگزاری آن در تاریخ جدید در حال انجام است.

ظریفی گفت: در چند سال گذشته اجراهای زنده سالار عقیلی، رضا صادقی، حسام الدین سراج و عروسک جناب خان را بدون هیچ حاشیه‌ای در کاشان داشتیم و از برنامه یگانه نیز استقبال خوبی شده بود و نشان از شناخت مردم  این شهر از هنرمندان و موسیقی فاخر دارد.

منبع: ایسنا

محسن یگانه,کنسرت محسن یگانه,کنسرت کاشان محسن یگانه
آمار بازدید : 1,407
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500