ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 22 فروردین 1396 - ساعت 12:26:03
چاپ خبر

خشایار اعتمادی: با آدمهای بزرگ شوخی های کوچک نکنیم

خشایار اعتمادی گفت: خواندن برای مولا علی (ع) کار آسانی نیست؛ برخی اوقات می گویند با آدمهای بزرگ شوخی های کوچک نکنیم پس باید با احتیاط قدم برداریم.

خشایار اعتمادی: با آدمهای بزرگ شوخی های کوچک نکنیم

خشایار اعتمادی از خوانندگان قدیمی عرصه‌ی موسیقی پاپ است که از کارهای مناسبتی او می توان به انتشار دوقطعه برای مولا علی (ع) اشاره کرد؛ او درباره این قطعات گفت: تا کنون دو قطعه مناسبتی برای مولا علی (ع) کار کرده ام ؛ یکی از قطعات آهنگ «خاک آستان مولا» است که با ترانه دکتر مظاهر مصفا وتنظیم فواد حجازی در سال ۷۶ منتشر شده است؛ سال ۸۴ هم با بهروز صفاریان قطعه مشترکی را خواندیم .

وی با اشاره به قطعات تازه خود عنوان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده ام ظرف ۴ ماه آینده ۴ قطعه را آماده خواهم کرد، فعلا ترجیح می دهم تک آهنگ منتشر کنم؛
چون هزینه های آلبوم سنگین است به نفع من و تهیه کننده نیست که اقدام به انتشار آلبوم تازه ای کنیم .

اعتمادی در پایان خاطر نشان کرد: نخستین خواننده ای هستم که از مرکز سرودهای انقلابی که اکنون به عنوان مرکز موسیقی فعالیت می کند مجوز اجرا گرفته ام ؛ مجموعا ۱۰۰ شب به روی صحنه رفتم.

این خواننده در ادامه درباره اجراهای صحنه ای خود توضیح داد: در حال حاضر ارکسترم آماده و قطعاتم هم تنظیم شده است بعد از ۸ سال دوری از صحنه با برنامه ریزی می خواهم پس از انتخابات به روی صحنه بروم .

منبع: موسیقی فارس

برای پخش آنلاین و در صورت تمایل دانلود آثار «خشایار اعتمادی» اینجا را کلیک کنید.

خشایار اعتمادی,مولا علی,ولادت حضرت علی,آثار خشایار اعتمادی,آهنگ خاک آستان مولا,دانلود آهنگ خاک آستان مولا,آهنگ خاک آستان مولا خشایار اعتمادی,دانلود آهنگ خاک آستان مولا خشایار اعتمادی
آمار بازدید : 1,082
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500