ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 - ساعت 11:09:05
چاپ خبر

کنسرت ارکستر سمفونی اتریش و ایران در تالار وحدت برگزار می‌شود

ارکستر سمفونی اتریش و ایران (آیسو) در کنسرت بهاری خود با رهبری مازیار یونسی به اجرای کنسرتوی پیانو شماره ۲۱ موتزارت و سمفونی هفتم بتهوون خواهد پرداخت.

کنسرت ارکستر سمفونی اتریش و ایران در تالار وحدت برگزار می‌شود

ارکستر سمفونی اتریش و ایران (آیسو) در کنسرت بهاری خود با رهبری مازیار یونسی به اجرای کنسرتوی پیانو شماره ۲۱ موتزارت و سمفونی هفتم بتهوون خواهد پرداخت. پیانیست برجسته اتریشی کریستیانه کرایوا در این کنسرت به عنوان تکنواز میهمان، آیسو را همراهی خواهد کرد.

ارکستر سمفونیک آیسو (ایران-اتریش) از سال ۱۳۸۵ در انجمن فرهنگی اتریش در تهران آغاز به کار کرد. مدیریت هنری این مجموعه بر عهده «کریستیان شولتز» نوازنده ویلنسل و رهبر اتریشی است که خود به عنوان مدیر اجرایی ارکستر سمفونیک وین، رهبر ارکستر در مدرسه موسیقی موتزارت در وین و نیز مدیر سری کنسرت های تحت عنوان «نوسانات» مشغول به کار است.

ارکستر سمفونیک ایران-اتریش  تا کنون در چندین فستیوال حضور به هم رسانده، و در مناسبت های رسمی در سفارتخانه های کشورهای مختلف، شرکت ها و نیز دانشگاه تهران اجرا داشته است. رپرتوار این ارکستر دربرگیرنده آثار کلاسیک اروپایی و ایرانی و موسیقی فولکلور محلی است. از سوی دیگر همواره کارگاه های آموزشی، سمینارها و مسترکلاس های نوازندگی ویژه نوازندگان ارکستر سمفونیک در انجمن فرهنگی اتریش در تهران برگزار می شوند.

ارکستر سمفونی اتریش و ایران (آیسو) در کنسرت بهاری خود با رهبری مازیار یونسی روز سه شنبه 29 فروردین در تالار وحدت تهران روی صحنه می رود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارکستر سمفونی اتریش و ایران,آیسو,مازیار یونسی,کنسرت ارکستر سمفونی اتریش و ایران
آمار بازدید : 1,007
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500