ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 - ساعت 12:08:09
چاپ خبر

پوریا نیک پور از آلبوم تازه خود تا تور کنسرت های عصار خبر داد

پوریا نیک پور ضمن تشریح برنامه های تازه خود ازآلبوم تازه اش تا تور کنسرت های علیرضا عصار و آلبوم این خواننده خبر داد.

پوریا نیک پور از آلبوم تازه خود تا تور کنسرت های عصار خبر داد

پوریا نیک پور آهنگساز و رهبر ارکستر از برنامه های تازه خود گفت: در حال حاضر درگیر برگزاری کلاس های ورک شاپ ، تدریس و گرد آوری آلبوم تازه ام هستم ؛ جمع آوری این اثر را از پایان سال ۹۵ شروع کرده ام.

وی با اشاره به آلبوم تازه خود توضیح داد: در طی ۲۰ سال اخیر قطعاتی را آماده کرده بودم که یک بار در مجموعه «صدای سکوت» منتشر شد این آلبوم ادامه این مجموعه ست ؛که شامل ۱۳ الی ۱۴ قطعه است.

این آهنگساز در ادامه افزود: این آلبوم ، پیانو «سلو»ست که از ساخته های خودم است و از ارکسترم در آن استفاده کرده ام که تلفیقی از موسیقی کلاسیک ، ایرانی ،جاز همراه با فضای موسیقی شرقی است که به احتمال زیاد در پاییز رونمایی خواهد شد.

نیک پور از اجراهای خود گفت: اجراهایی دارم که قرار است یکی از آنها در جشنواره تورنتو در مرداد ماه برگزار شود. همچنین قصد دارم آثارم را تا پایان سال در یک فرهنگسرا و یا به صورت خصوصی برای هنرجویانم اجرا کنم.

وی با اشاره به کنسرت علیرضا عصار خاطر نشان کرد: کنسرت پرهیاهوی عصار بعد از حدود ۸ سال در بهمن ماه برگزار شد. ضمن اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده پس از ماه مبارک رمضان درشهرهای مختلف از جمله شیراز ، رشت و تبریز به بر گزاری کنسرت بپردازیم.

رهبر ارکستر علیرضا عصار خاطر نشان کرد: ۱۵ سال است که در نقاط مختلف کشور تور کنسرت داشته ام به همین خاطر خیلی خوب می دانم که بسیاری از شهرستان ها از امکانات لازم برخوردار نیستند برای همین تصمیم گرفته ایم در کلان شهر ها تور کنسرت عصار را برگزار کنیم.

این آهنگساز در پایان عنوان کرد: در حال آماده کردن آلبوم جدید عصار هستیم . تعدادی از قطعات آن نیز آماده شده است. تصمیم گیری کلی بر عهده او است .

منبع: موسیقی فارس

پوریا نیک پور,آلبوم پوریا نیک پور,علیرضا عصار,کنسرت علیرضا عصار,تور کنسرت علیرضا عصار
آمار بازدید : 1,017
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500