ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 30 فروردین 1396 - ساعت 23:00:10
چاپ خبر

پخش زنده اجرای ارکستر ملی و محمد اصفهانی از رادیو

بخش‌هایی از نخستین همکاری ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد اصفهانی همزمان با اجرا در تالار وحدت، از رادیو تهران پخش خواهد شد.

پخش زنده اجرای ارکستر ملی و محمد اصفهانی از رادیو

به گزارش مای ریتم و به نقل از ایسنا، برنامه «چراغ» رادیو تهران که پنجشنبه شب‌ها با محوریت موسیقی به روی آنتن می‌رود قصد دارد این اجرا را به شکل زنده و همزمان پخش کند.

روابط عمومی رادیو تهران به نقل از امیرحسین ثقفی - تهیه‌کننده این برنامه - توضیح داده است: نخستین همکاری ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد اصفهانی همزمان با اجرا در تالار وحدت تهران، به شکل زنده در رادیو تهران پخش خواهد شد.

او ادامه داد: این کنسرت که قرار است پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت تهران برگزار شود، شامل اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «تنها ماندم» و «هفت‌سین» محمد اصفهانی مانند «تو ای پری کجایی»، «اوج آسمان‌ها»، و «افسانه» خواهد بود. همچنین آثار بی‌کلامی به آهنگسازی فریدون شهبازیان و حسین دهلوی توسط این ارکستر نواخته می‌شود.

 به گفته این تهیه‌کننده، برنامه «چراغ» ساعت ۲۱ شامگاه ۳۱ فروردین‌ماه از موج اف‌ا م ۹۴ پخش خواهد شد.

محمد اصفهانی,موسیقی پاپ,ارکستر ملی,موسیقی ایرانی,آواز ایرانی,فریدون شهبازیان,تالار وحدت,چراغ,برنامه چراغ,برنامه چراغ رادیو تهران,رادیو تهران,رادیو
آمار بازدید : 1,159
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500