ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 - ساعت 09:49:41
چاپ خبر

سعید شهروز: موزیک ویدیو تازه ام بعد از ماه رمضان منتشر می شود

سعید شهروز خواننده موسیقی پاپ که اواسط فروردین ماه نماهنگ «آره عاشقتم» را منتشر کرد، درباره موزیک ویدیوهای تازه خود و اجراهایی که بعد از ماه رمضان خواهد داشت توضیحاتی ارائه کرد.

سعید شهروز: موزیک ویدیو تازه ام بعد از ماه رمضان منتشر می شود

سعید شهروز از پخش موزیک ویدیوهای جدید خود خبر داد و گفت:  قطعاتی را آماده کرده ام که پخش نشد؛ تصمیم گرفتم برخی از آنها را انتخاب کنم که در سال ۹۶ به صورت ویدیو کلیپ منتشر شود.

وی افزود: امسال قرار است قطعه ای از آلبوم ۷۹ را به صورت تصویری منتشر کنم. زمانی که موزیک ویدیو آن آماده شود روند رو به تهیه آن را اعلام خواهم کرد، تلاش می کنم این قطعه را برای عید فطر منتشر کنم.

این خواننده در خاتمه خاطر نشان کرد : قرار است طبق برنامه ریزی سالنی را پیدا کنیم که با شرایط ما مناسب باشد تا بتوانیم بعد از ماه محرم در آنجا اجرا داشته باشیم. همیشه کنسرت های من در نمایشگاه برگزار می شد، به خاطر ازدیاد خوانندگان و شرکت ها این سالن همیشه پر است و به سختی می توان در آنجا کنسرت گذاشت به همین منظور به دنبال سالن مناسب دیگری هستم.

منبع: موسیقی فارس

سعید شهروز,موزیک ویدیو,موزیک ویدیو آره عاشقتم,موزیک ویدیو آره عاشقتم سعید شهروز,نماهنگ,نماهنگ آره عاشقتم,نماهنگ آره عاشقتم سعید شهروز,آلبوم 79 سعید شهروز,آلبوم 79
آمار بازدید : 1,146
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500