ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 11 تیر 1396 - ساعت 23:12:59
چاپ خبر

حال خوب سامان جلیلی با انتشار آلبوم جدید

دومین آلبوم رسمی سامان جلیلی خواننده موسیقی پاپ با عنوان «چه حال خوبیه» از روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه در سراسر کشور منتشر شد.

حال خوب سامان جلیلی با انتشار آلبوم جدید

دومین آلبوم رسمی سامان جلیلی «چه حال خوبیه» روانه بازار موسیقی کشور شد. در این آلبوم ۹ قطعه با نام های «تیک تاک»، «حیف ۲»، «دستمه»، «حماقت»، «چه حال خوبیه»، «راحت مرو»، «حرفای تکراری»، «از دل بی قرارم» و «بی‌انصاف» به آهنگسازی سامان جلیلی منتشر شده است. در ادامه می توانید این آلبوم را به صورت آنلاین از وب سایت مای ریتم بشنوید.

گفتنی است ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های شهرام جلیلی می باشد و محمد قیامتی نیز تهیه کنندگی دومین آلبوم وی را برعهده دارد. ضمن اینکه کوشان حداد، معین راهبر، میثم اکبری و هومن آزما نیز موزیسین‌ها و تنظیم کننده‌هایی هستند که در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند.

سامان جلیلی پیش از این درباره آلبوم «چه حال خوبیه» گفته بود: «من در این چند سالی که کار کرده‌ام سعی داشتم که کارهایم ترتیبی داشته باشد و یکی غمگین و دیگری شاد و دیگری هاوس ترنس باشد و همیشه همین روال را تکرار می‌کردم. به عنوان نمونه شب عید حتما باید یک کار شاد منتشر می کردم. در یک سالی که گذشت فقط آهنگ‌های غمگین و هاوس ترنس کار کردم و هدفم این بود که آهنگ‌های شش و هشت و شاد من به چشم بیاید.

اسم آلبوم را در ابتدا «سقوط» گذاشته بودیم ولی خودم دیگر از این فاز بد و منفی و تکراری بیزار شده بودم. احساس کردم همه خیلی مشکلات دارند و فکرشان در کار و زندگی درگیر است و پیش خودم گفتم چرا حالشان را خوب نکنیم؟ این همه من آهنگ غمگین خواندم و اتفاقاتی که باید می‌افتاد دیگر افتاده و باید به دنبال خوب کردن حال مردم باشم و آهنگ‌هایی بسازم که وقتی مردم برای شنیدنش سه دقیقه وقت می‌گذارند حالشان عوض شود. سعی کردم که بین آهنگ‌ها تفاوت هم باشد. مثلا هیچوقت کار تلفیقی نخوانده بودم اما در این آلبوم خواندم. کارهای شادی ساختم و از فضایی که قبلا در آن بودم درآمدم. این آلبوم کار غمگین هم دارد ولی از نظر من خیلی خوب هستند و باید این آلبوم شنیده شود. قطعا این آلبوم بهترین آلبوم همه دوران کاری من خواهد بود.»

لازم به ذکر است شرکت «هنرنمای پارسیان» وظیفه توزیع این آلبوم را برعهده دارد.

 

برای پخش آنلاین آلبوم «چه حال خوبیه» سامان جلیلی اینجا را کلیک کنید.

سامان جلیلی,آلبوم جدید سامان جلیلی,چه حال خوبیه,آلبوم چه حال خوبیه,آلبوم جدید سامان جلیلی بنام چه حال خوبیه,دانلود آلبوم چه حال خوبیه,آلبوم چه حال خوبیه سامان جلیلی,دانلود آلبوم چه حال خوبیه سامان جلیلی,متن آلبوم چه حال خوبیه,دومین آلبوم سامان جلیلی,پرتگاه,آلبوم پرتگاه,آلبوم پرتگاه سامان جلیلی,دانلود آلبوم پرتگاه سامان جلیلی,کوشان حداد,معین راهبر,هومن آزما,میثم اکبری,شجاعت شفایی,امید علیجانی,شهرام جلیلی,محمد قیامتی,متن آلبوم چه حال خوبیه,دومین آلبوم سامان جلیلی
آمار بازدید : 1,140
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500