ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : جمعه 30 تیر 1396 - ساعت 13:01:50
چاپ خبر

به زودی متفاوت ترین آلبوم رضا یزدانی منتشر می شود

علی اوجی تهیه کننده و مدیر برنامه‌ های یزدانی از انتشار آلبوم تازه این خواننده و اجراهایی که پیش رو دارد خبر داد و در این باره توضیحاتی ارائه کرد.

به زودی متفاوت ترین آلبوم رضا یزدانی منتشر می شود

علی اوجی درباره انتشار آلبوم جدید رضا یزدانی گفت: قرار است به زودی متفاوت ترین آلبوم رضا یزدانی منتشر شود این اثر با کمک آهنگسازان و ترانه سراهای متعددی آماده شده است.  با انتشار آن در پرونده کاری این خواننده اتفاق خاصی خواهد افتاد.

وی افزود: از زمان انتشار آخرین آلبوم این خواننده  بیش از دو سال می گذرد ، تولید آلبوم تازه او که فعلا نمی توانم جزییات آن را بگویم دو سال طول کشید. اخیرا هم قطعه« 15 سالگی» از او منتشر شد که با استقبال خوبی هم مواجه شده است.

مدیر برنامه‌ رضا یزدانی در ادامه خاطر نشان کرد: به عنوان تهیه کننده در هفت آلبوم او حضور داشتم واین هشتمین کاری است که تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته ام.

اوجی در خاتمه با اشاره به اجراهای این خواننده توضیح داد: رضا یزدانی به تازگی اجرای کانادا را در شهرهایی چون تورنتو و ونکوور با موفقیت به پایان رساند، از کنسرت های تهران هم می توان به اجرای برج میلاد در دو سانس وخانه همایش طی  دوروز اشاره کرد. هفته پیش هم در کیش اجرایی داشت و قرار است در شهریور ماه هم اجرای تهران  تمدید شود و به زودی تور کنسرت های شهرستان او آغاز خواهد شد.

منبع: موسیقی فارس

برای پخش آنلاین و در صورت تمایل دانلود آثار «رضا یزدانی» اینجا را کلیک کنید.

رضا یزدانی,علی اوجی,آلبوم جدید رضا یزدانی
آمار بازدید : 1,310
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500