ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : پنج‌شنبه 6 مهر 1396 - ساعت 20:28:42
چاپ خبر

چاوشی تکذیب کرد : با تلویزیون همکاری نخواهم کرد

محسن چاوشی ضمن انتقاد از تلویزیون، همکاری خود با سریال مناسبتی «هاتف» را تکذیب کرد.

چاوشی تکذیب کرد : با تلویزیون همکاری نخواهم کرد

محسن چاوشی خواننده  سریال «شهرزاد» که در هفته‌های اخیر خبر همکاری‌ اش با سریال «هاتف» از سوی تهیه‌کننده این سریال منتشر شده بود، در پستی اینستاگرامی به این خبر واکنش نشان داد.

چاوشی در صفحه شخصی خود نوشت: «همین که اجازه بدهید این سالی دو سالی یک آلبوم ما بی عقده خودکارهای قرمز منتشر شود و برسد به دست اهلش، از شما سپاسگزارم. وگرنه مرا چه به سریال و تلویزیون و … نگذارید کارد به استخوان برسد و کار به جان. ساده و صادقانه گمان بردم در این ماه عزیز رفتار ها و زبان ها کمی ملاحظه کنند و اهل حرمت شوند که متاسفانه اشتباه می کردم. بگذریم؛ کوتاه سخن اینکه تا اخلاق و منش اهالی تلویزیون تغییر نکند (که بعید است تغییر) هیچ همکاری با این رسانه و رسانه های مشابه نخواهم داشت. شما هم تا چیزی را از زبان خودم نشنیده اید باور نکنید.»

لازم به ذکر است، سریال «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی نعمت چگینی،  در ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای از 11 مهرماه برای پخش از شبکه یک سیما تولید شده است. حمید گودرزی، محمد حاتمی، رزیتا غفاری ، حشمت آرامیده ، طوفان بهزادی ،شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، سیدمهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، مریم کاویانی و الهه حسینی بازیگران این سریال هستند.

محسن چاوشی پیش از این تیتراژ ویژه برنامه تحویل سال «دو نیمه سیب»، «پشت صحنه» و «مهربانو» را در تلویزیون اجرا کرده و همچنین قطعه‌ای به نام «زندان» نیز برای برنامه «خندوانه» خوانده بود. این خواننده تاکنون برای هیچ قطعه‌ ای برای تیتراژ سریال‌ های‌ تلویزیونی اجرا نکرده است.

محسن چاوشی,چاوشی,هاتف,سریال هاتف,تیتراژ سریال هاتف,سریال محرمی هاتف
آمار بازدید : 1,242
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500