ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 23 مهر 1396 - ساعت 15:33:51
چاپ خبر

دهمین اثر این خواننده باسابقه به انتشار نزدیک شد

«درهم» روانه بازار موسیقی می شود+تیزر تصویری

تیزر دهمین آلبوم رضا یزدانی، خواننده با سابقه موسیقی راک، به نام «درهم» در آستانه انتشار این مجموعه موسیقایی منتشر شد.

«درهم» روانه بازار موسیقی می شود+تیزر تصویری

تازه ترین آلبوم رضا یزدانی به نام «درهم» طی هفته‌ های آینده به تهیه‌ کنندگی علی اوجی و از سوی شرکت تصویر گستر پاسارگاد روانه بازار موسیقی می‌شود. این درحالی است که این اثر شامل ده قطعه خواهد بود و گفته می‌شود ترانه‌ ها و موسیقی‌ های آن، فضای متفاوت‌ تری نسبت به آثار گذشته رضا یزدانی دارد. گفتنی است، برای این اثر چهار تیزر تصویری آماده شده که در ادامه می توانید اولین تیزر را از طریق وب سایت مای ریتم آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

علی اوجی، مدیر برنامه‌ ها و تهیه‌کننده آثار رضا یزدانی، درباره این آلبوم جدید گفت: «دهمین آلبوم رضا یزدانی با نام «درهم» به زودی منتشر خواهد شد. این مجموعه شامل ده قطعه است که در آن از سروده‌های 9 شاعر استفاده کرده‌ایم. تنظیم‌های آلبوم توسط بهروز پایگان، محمد خرمی‌نژاد، میلاد عدل و ماهان نوری‌زاده انجام شده است. آهنگسازی شش قطعه این مجموعه هم اثری از رضا یزدانی است. برای آلبوم تعدادی موزیک‌ویدئو تهیه کرده‌ایم که به نوبت در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. برای آلبوم هم احتمالاً سه یا چهار تیزر منتشر خواهیم کرد. اولین تیزری که اکنون در اختیار شما قرار می‌گیرد روی یکی از اشعار احمد شاملو آماده شده است. تهیه‌کننده آلبوم من هستم و قرار است این آلبوم توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد منتشر شود. مدیر اجرایی آلبوم هم آقای حمیدرضا روشان و شرکت سکوت آوای چنگ هستند.»

وی در ادامه عنوان کرد: «درهم عنوان یکی از قطعات این آلبوم است و به کلمه دهم هم شباهت دارد. در تیزر هم از این عبارت استفاده کرده‌ایم. این آلبوم نسبت به آثار گذشته رضا یزدانی بسیار متفاوت است. عوامل این مجموعه همگی بهترین آثار خود را در آلبوم قرار داده‌اند و به همین دلیل با آثار گذشته رضا یزدانی تفاوت زیادی دارد. دهمین آلبوم او نشان از حضور با قدرت او در مارکت موسیقی پس از این سال‌ها دارد. به امید خدا بعد از این آلبوم هم تور کنسرت‌های درهم را در تهران و شهرستان‌ها و خارج از کشور آغاز می‌کنم.»

به گزارش مای ریتم قرار است سایر تیزرهای آلبوم درهم طی هفته‌ های آینده به مخاطبان ارائه شود ضمن اینکه برای کارهای این مجموعه چند موزیک ویدئو هم تهیه شده و کنسرت‌های آلبوم «درهم» نیز بلافاصله پس از توزیع این اثر در بازار آغاز می‌شود.

اولین تیزر تصویری آلبوم «درهم» رضا یزدانی:

 

برای مشاهده و در صورت تمایل دانلود دومین تیزر آلبوم «درهم» رضا یزدانی اینجا را کلیک کنید.

رضا یزدانی,درهم,درهم رضا یزدانی,آلبوم درهم,دانلود آلبوم درهم,آلبوم درهم رضا یزدانی,دانلود آلبوم درهم رضا یزدانی,آلبوم جدید رضا یزدانی بنام درهم,دانلود آلبوم جدید رضا یزدانی بنام درهم,تیزر آلبوم درهم,تیزر آلبوم درهم رضا یزدانی,تیزر اول آلبوم درهم,تیزر اول آلبوم درهم رضا یزدانی,دهمین آلبوم رضا یزدانی
آمار بازدید : 1,421
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500