ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : پنج‌شنبه 27 مهر 1396 - ساعت 07:56:54
چاپ خبر

حمید گودرزی خواننده شد+فایل صوتی

حمید گودرزی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که این روز ها سریال «هاتف» را روی آنتن شبکه یک سیما دارد، برای اولین بار به طور حرفه‌ای وارد حوزه موسیقی شد و با همراهی میلاد بابایی تک آهنگ جدیدی به نام «پاییز برگشته» را منتشر کرد.

حمید گودرزی خواننده شد+فایل صوتی

«پاییز برگشته» تیتراژ جدید برنامه «من و شما» است و حمید گودرزی ضمن انتشار این قطعه فعالیت رسمی خود را در حوزه موسیقی آغاز کرد و به جرگه بازیگران خواننده پیوست. در ادامه می توانید این قطعه را از طریق وب سایت «مای ریتم» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

گفتنی است، این بازیگر پیش از این هم تجربیاتی در زمینه خوانندگی داشت که چندان جدی نبود. وی در سریال «پیکسل» و فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» خوانندگی کرده بود. ضمن آن‌ که در دهه 70 نیز تیتراژ مجموعه کودک و نوجوان «دانی و من» به کارگردانی علی عبدالعلی‌ زاده و ارژنگ امیرفضلی را خوانده بود.

علیرغم سوابق گودرزی در زمینه موسیقی، خوانندگی تیتراژ برنامه «من و شما» اولین تجربه حرفه‌ ای او در این حوزه محسوب می‌شود.

به گزارش مای ریتم، میلاد بابایی، خواننده جوان موسیقی پاپ، حمید گودرزی را در این اثر همراهی کرده و علاوه بر خوانندگی به آهنگسازی نیز پرداخته است؛ همچنین مهدی ایوبی ترانه سرای این اثر بوده و امیر عرشیا تنظیم این قطعه را انجام داده است. علاوه بر این ایمان احمدزاده (میکس و مسترینگ) و مسعود همایونی (نوازنده گیتار الکتریک) نیز در این اثر به هنرنمایی پرداخته اند.

ناگفته نماند، برنامه «من و شما» به تهیه‌کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور جمعه‌ ها ساعت 14 از شبکه شما پخش می‌شود و تاکنون توانسته با دعوت از چهره‌های مختلف هنری، مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

همچنین متن ترانه «پاییز برگشته» به شرح زیر است:

پاییز برگشته از اونور پرده با خاطراتی که بی طاقتم کرده
دست از سرم بردار از خاطره سیرم هر سال این موقع دلشوره میگیرم
پیاده رو فرشه برگ و مه و دوده هر شب یکی اینجا از گریه نابوده
هرشب یکی اینجا پاییزو میفهمه پاییز زیبا نیست پاییز بی رحمه

پاییز برگشته با برگ های زرد اتاقمو گشته باد بد ولگرد
از کوچه تنهایی سرزده به خونم ابری بشم ای کاش دلتنگ بارونم
پیاده رو فرشه برگ و مه و دوده هر شب یکی اینجا از گریه نابوده
هرشب یکی اینجا پاییزو میفهمه پاییز زیبا نیست پاییز بی رحمه
پیاده رو فرشه برگ و مه و دوده هر شب یکی اینجا از گریه نابوده
هرشب یکی اینجا پاییزو میفهمه پاییز زیبا نیست پاییز بی رحمه

 

برای پخش آنلاین و در صورت تمایل دانلود این اثر اینجا را کلیک کنید.

حمید گودرزی,تیتراژ برنامه من و شما,میلاد بابایی,سریال پیکسل,گودرزی,فیلم سینمایی دزدان خیابان جردن,پاییز برگشته,قطعه پاییز برگشته,محمدرضا گلزار,کامران تفتی,محمدرضا فروتن,حامد بهداد,علی نصیریان,ارژنگ امیرفضلی,سریال هاتف,پاییز برگشته حمید گودرزی,آهنگ پاییز برگشته,آهنگ پاییز برگشته حمید گودرزی و میلاد بابایی,دانلود آهنگ پاییز برگشته,دانلود آهنگ پاییز برگشته حمید گودرزی و میلاد بابایی
آمار بازدید : 1,072
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500