ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 7 آبان 1396 - ساعت 16:27:15
چاپ خبر

اعلام جزییات دور جدید برنامه «هزار صدا»

دور تازه ویژه برنامه موسیقایی «هزار صدا» از روز جمعه دوازدهم آبان ماه با داوری تعدادی از هنرمندان برگزیده موسیقی ایرانی در فرهنگسرای ارسباران تهران آغاز می شود.

اعلام جزییات دور جدید برنامه «هزار صدا»

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری مهر، برنامه موسیقیایی «هزارصدا» در بخش موسیقی اصیل ایرانی ساعت ۱۵ روز جمعه دوازدهم آبان ماه با گرامی داشت ایام ماه صفر و چهلمین روز درگذشت استاد نادر گلچین در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود.

در این برنامه کامبیز روشن‌ روان به عنوان کارشناس بخش آهنگسازی و نوازندگی، سالار عقیلی به عنوان کارشناس بخش آواز و اهورا ایمان به عنوان کارشناس شعر و ترانه در صندلی داوری خواهند نشست و آثار گروه‌های شرکت‌کننده را بررسی و در پایان گروه برگزیده را معرفی خواهند کرد.

بامداد فلاحتی خواننده نیز به مناسبت چهلمین روز درگذشت نادر گلچین قطعه‌ای از این هنرمند را اجرا خواهد کرد. سیاوش اسماعیلی نوازنده عود و سه تار و مهدی نظام‌دوست نوازنده کوزه و دف او را در این اجرا همراهی خواهند کرد. فلاحتی که از ذاکرین اهل بیت (ع) است قطعه‌ای را نیز درباره ایام ماه صفر می خواند.

گروه موسیقی «چکاد» به خوانندگی جابر برزگر و سرپرستی محمد حسنی نیز قطعه «نوای کاروان» به آهنگسازی عباس خوشدل و صدای مرحوم نادر گلچین را باز خوانی می کنند.

هزار صدا,مسابقه هزار صدا,برنامه موسیقی,فرهنگسرای ارسباران,نادر گلچین
آمار بازدید : 874
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500