ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 15 آبان 1396 - ساعت 11:28:02
چاپ خبر

کنسرت- نمایش «سی» سال آینده روی صحنه می‌رود

کنسرت- نمایش «سی» با آواز «همایون شجریان» و آهنگسازی «سهراب پورناظری» سالِ آینده برای دومین بار در تهران، و نخستين بار شیراز و چند شهرستانِ دیگر روی صحنه می‌رود.

کنسرت- نمایش «سی» سال آینده روی صحنه می‌رود

این کنسرت- نمایش بر اساسِ سه داستان از داستان‌های شاهنامه (زال و رودابه، رستم و اسفندیار و رستم و سهراب) از ۱۶ مردادماه سال جاری توسط موسسه دل آواز و بارانا با مدیریت «تهمورس پورناظری»‌در مجموعه فرهنگی – تاریخی سعدآباد به مدت سى شب روی صحنه رفت. نویسندگی این اثر را «نغمه ثمینی» برعهده داشت و «علی‌اصغر دشتی» نیز کارگردانی بخشِ نمایشی آن را انجام داده بود؛ بهرام رادان، سحر دولتشاهی، صابر ابر، مهدی پاکدل، حسین صوفیان و بانیپال شومون نیز به عنوان بازیگر در این پروژه حضور داشتند.

همچنین هم‌اکنون حمید نعمت‌الله (کارگردان شناخته شده سینما) مشغول ساختِ فیلمی براساسِ این کنسرت-نمایش است که با ۱۲۰ هزار مخاطب، توانست رکورد تعداد مخاطبانِ اجرای زنده در ایران كه پيش از اين در اختيار كنسرت «چرا رفتى» بود را بشکند.

منبع:موسیقی فارس

کنسرت نمایش سی,همایون شجریان,شجریان,سهراب پورناظری,پورناظری,شاهنامه,حمید نعمت‌الله,نغمه ثمینی,علی‌اصغر دشتی,بهرام رادان,سحر دولتشاهی,مهدی پاکدل
آمار بازدید : 926
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500