ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 29 آبان 1396 - ساعت 11:12:30
چاپ خبر

«درهم»، متفاوت ترین آلبوم رضا یزدانی منتشر شد

جدیدترین آلبوم رضا یزدانی بنام «درهم» منتشر شد و از طریق مای ریتم در دسترس قرار گرفت.

«درهم»، متفاوت ترین آلبوم رضا یزدانی منتشر شد

دهمین آلبوم رضا یزدانی خواننده پاپ-راک کشورمان به نام «درهم» و به تهیه کنندگی علی اوجی منتشر شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. در ادامه می توانید این آلبوم را از طریق وب سایت مای ریتم آنلاین بشنوید.

«درهم» که ترانه‌ ها و موسیقی‌ های آن، فضای متفاوت‌ تری نسبت به آثار گذشته رضا یزدانی دارد، شامل ده قطعه به نام های «درهم»، «دچار»، «دارن پایتختو عوض میکنن»، «میترسم از فرار»، «آتش بس»، «دستای تو کجاست»، «بیدارم نکن»، «ای کاش عشق را زبان سخن بود»، «من درختم تو بهار» و «دام دگر نهادم» است که در آن از سروده‌های 9 شاعر استفاده شده، تنظیم‌های آلبوم نیز توسط بهروز پایگان، محمد خرمی‌نژاد، میلاد عدل و ماهان نوری‌زاده انجام شده است و آهنگسازی شش قطعه این مجموعه هم اثری از رضا یزدانی است.

رضا یزدانی که پیش از این برای همدردی با زلزله‌ زدگان غرب کشورمان انتشار آلبوم خود را به تعویق انداخته بود، ضمن برگزاری کنسرت آلبوم «درهم» و منتخبی از دیگر آثار خود در روز پنجشنبه دوم آذر ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران، بخشی از عواید حاصل از فروش کنسرتش را به زلزله‌ زدگان کرمانشاه اختصاص داد. 

گفتنی است این خواننده تاکنون آلبوم های «شهردل – ۱۳۷۹»، «پرنده بی پرنده – ۱۳۸۲»، «هیس – ۱۳۸۵»، «ساعت ۲۵ شب – ۱۳۸۹»، «ساعت فراموشی- ۱۳۹۰»، «خاطرات مبهم – ۱۳۹۱»، «ساعتا خوابن – ۱۳۹۲»، «سلول شخصی -۱۳۹۳»، «نوستالژی – ۱۳۹۴» و «دوئل در آینه – ۱۳۹۵» را روانه بازار موسیقی  کشور کرده است.

یزدانی که در دنیای بازیگری و خوانندگی تیتراژ فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی نیز تجربه هایی را از سر گذارنده طی روزهای آینده در تازه ترین نمایش محمد رحمانیان با عنوان «ترانه های قدیمی – پیکان جوانان» به عنوان یکی از خوانندگان نمایش حضور دارد.

«طهران تهران»، «بوی گندم»، «تیک آف»، «سوفی و دیوانه» از جمله آثار سینمایی هستند که رضا یزدانی در آن به عنوان بازیگر حضور داشته است.

 

برای پخش آنلاین آلبوم «درهم» رضا یزدانی اینجا را کلیک کنید.

رضا یزدانی,درهم,درهم رضا یزدانی,آلبوم درهم,دانلود آلبوم درهم,آلبوم درهم رضا یزدانی,دانلود آلبوم درهم رضا یزدانی,آلبوم جدید رضا یزدانی بنام درهم,دانلود آلبوم جدید رضا یزدانی بنام درهم,تیزر آلبوم درهم,تیزر آلبوم درهم رضا یزدانی,تیزر اول آلبوم درهم,تیزر اول آلبوم درهم رضا یزدانی,دهمین آلبوم رضا یزدانی
آمار بازدید : 1,066
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500