ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : پنج‌شنبه 9 آذر 1396 - ساعت 18:44:52
چاپ خبر

تالار وحدت میزبان ارکستر «فرهنگ و هنر»

ارکستر سمفونیک «فرهنگ و هنر» در تاریخ سی آذر و اول دی ماه تازه ترین کنسرت خود را با هنرمندی رامیز قلی اف در تالار وحدت اجرا می کند.

تالار وحدت میزبان ارکستر «فرهنگ و هنر»

رامیز قلی‌اف نوازنده مشهور تار اواخر ماه جاری به تهران می‌آید تا در کنار ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر، کنسرت مشترکی را برگزار کند. این کنسرت در روزهای سی آذر و یکم دی ماه سال جاری، ساعت ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

گفتنی است شهرام توکلی و علی اکبر قربانی به عنوان رهبران ارکستر و رشید وطن‌ دوست به عنوان خواننده در این اجرا روی صحنه می روند. تمامی قطعات این کنسرت هم توسط رامیز قلی‌اف انتخاب شده و ارکستر سمفونیک «فرهنگ و هنر» قطعات کلاسیک موسیقی آذربایجان را که برای تار و ارکستر تنظیم شده اجرا می‌کند.

لازم به ذکر است، ارکستر فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی‌پور رییس دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۶ تهران، علی اکبر قربانی و شهرام توکلی و تعدادی از دانشجویان رشته‌ موسیقی با ترکیب ارکستر سمفونیک، در تابستان ۱۳۹۳ تاسیس و در بهمن همان سال طی مراسمی در تالار وحدت و با حضور وزیر ارشاد آغاز به کار کرد.

این ارکستر تاکنون اجراهای موفقی در زمینه‌ موسیقی کلاسیک و ایرانی در تالار وحدت، تالار رودکی، سالن ارکستریون مسکو و کنسرواتوار چایکوفسکی داشته است. این مجموعه چندی پیش نیز سمفونیِ «افلاکیان» را طیِ چهار شب در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اجرا کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر,کنسرت ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر,تالار وحدت,رامیز قلی‌اف,شهرام توکلی,علی اکبر قربانی,رشید وطن‌ دوست,موسیقی کلاسیک,موسیقی ایرانی
آمار بازدید : 1,177
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500