ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 8 اسفند 1396 - ساعت 11:58:04
چاپ خبر

علیرضا قربانی و پیمان خازنی در «خانه آبی» همکار می شوند

علیرضا قربانی خواننده و پیمان خازنی آهنگساز موسیقی ایرانی در قالب یک پروژه چند رسانه ای فعالیت های مشترکی را انجام می دهند.

علیرضا قربانی و پیمان خازنی در «خانه آبی» همکار می شوند

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری مهر، رضا موسوی ایده پرداز از نخستین همکاری علیرضا قربانی و پیمان خازنی در پروژه ای متفاوت با عنوان «خانه آبی» خبر داد.

موسوی که نویسندگی پروژه «خانه آبی» را به عهده دارد، گفت: «خانه آبی» یک اثر متفاوت در کارنامه علیرضا قربانی است که بر اساس ایده‌ای از من و آهنگسازی پیمان خازنی شکل گرفته است. به هر صورت شخصیت علیرضا قربانی به شدت هنرمندانه است و استعداد تولید آثار هنری متفاوت - منهای هنر خوانندگی - را دارد. احترامی که برای او قائل‌اند، محصول همین رفتار هنرمندانه و اخلاق اوست.

وی افزود: «صدای پر طنین و آرامش بخش قربانی این ایده را به من داد که بیایم و از زاویه‌ای دیگر به این صدا نظر کنم و به دنبال بهره‌وری دیگری از این صدا باشم. بیان گفتاری و بیان موسیقایی در صدای قربانی ۲ عرصه‌ متفاوت است. در واقع خوانندگی یکی از قابلیت‌های صدای او است.»

موسوی درباره‌ حضور پیمان خازنی هم بیان کرد: «من در پروژه‌ «تار و دیوار» خازنی، حرفه‌ای گری‌هایش را شناختم و هنگامی که ایده‌ «خانه‌ آبی» به ذهنم رسید، پیمان خازنی بلافاصله در ذهنم آمد و پیشنهاد ساخت موسیقی این اثر را به او دادم. پیمان خازنی کار را جدی می‌گیرد و با کمترین حضور بیشترین تاثیر را دارد. جا دارد از همراهی عزیزان پیام سوری، نگین شکیبا، ساحل کریمی، حیدر هدایتی و علی کوزه‌گر تشکر کنم که با دل های شان کار کرده و صبور بودند.»

برای پخش آنلاین و دانلود آثار «علیرضا قربانی» اینجا را کلیک کنید.

علیرضا قربانی,پیمان خازنی,خانه آبی,تیتراژ خانه آبی
آمار بازدید : 1,026
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500