ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 13 اسفند 1397 - ساعت 21:19:59
چاپ خبر

اثر نوروزی «ماکان بند» در راه است

ماکان بند ضمن برگزاری کنسرت 12 ام اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین الملل از انتشار قطعه جدید خبر داد.

اثر نوروزی «ماکان بند» در راه است

گروه هنری «ماکان بند» از جمله فعالان موسیقی پاپ هستند که آخرین کنسرت سال ۹۷ تهران را روز یکشنبه ۱۲ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین الملل برگزار کردند. در این برنامه «ماکان بند» تعدادی از قطعات منتخب خود را پیش روی مخاطبان قرار داد.

در ابتدای این برنامه یاشار خسروی سرپرست «ماکان بند» روی صحنه آمد و به مرور برخی از قطعات اجرا شده این مجموعه در ماه‌های گذشته پرداخت. این در حالی بود که همزمان با اجرای این قطعات مخاطبان نیز به تدریج وارد سالن می‌شدند. پس از اجرای این قطعات و ورود آدم آهنی‌ های معروف کنسرت‌های «ماکان بند»، بقیه اعضای گروه نیز وارد صحنه شده و برنامه را به رهبری امیر میلاد نیکزاد آغاز کردند.

امیر مقاره در بخشی از برنامه گفت: «حالا که نوبت آخر اجرای ما در سالن میلاد است می‌خواهم کاری کنید که صدایتان تا خارج از ایران هم بیرون برود.»

گفتنی است، «بچه که نیستم»، «دیوونه بازی»، «بدکاری دستم میدی»، «هر بار این درو»، «عاشق که میشی» و «دیوونه من» برخی از قطعه‌ هایی بودند که در این کنسرت اجرا شد. این در حالی است که اجرای یک قطعه به زبان فرانسوی توسط رهام هادیان دیگر خواننده گروه و اجرای تیتراژ سریال «رقص روی شیشه» از بخش‌ های جالب این کنسرت بود. ناگفته نماند حمید هیراد مهمان ویژه این کنسرت بود که ماکان بند قطعه‌ای از این خواننده را هم زمزمه کردند.

امیر مقاره در بخش‌ های پایانی این کنسرت گفت: «برای کنسرت‌ هایمان کار هایی داریم می‌کنیم که اگر همه چیز خوب پیش برود خاص‌ ترین و بهترین کنسرت تاریخ ایران لقب می‌ گیرد».

در پایان رهام هادیان از انتشار قطعه جدید ماکان بند در تاریخ ۲۹ اسفند ماه خبر داد و اضافه کرد: «تصمیم بر این است که فعلاً کار شاد منتشر کنیم».

منبع: خبرگزاری مهر

 

برای مشاهده صفحه رسمی و آثار منتشر شده «ماکان بند» در مای ریتم اینجا را کلیک کنید.

ماکان بند,کنسرت ماکان بند,امیر مقاره,رهام هادیان,یاشار خسروی,امیر میلاد نیکزاد,حمید هیراد,آهنگ جدید ماکان بند,دانلود آهنگ جدید ماکان بند,نوروز,نوروز98,سالن میلاد نمایشگاه بین المللی
آمار بازدید : 1,326
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500