ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 27 اسفند 1397 - ساعت 21:43:20
چاپ خبر

اولين آلبوم رسمی مسیح و آرش منتشر شد

اولین آلبوم رسمی مسیح و آرش ای پی بنام «دریا» منتشر شد و از طریق مای ریتم در دسترس قرار گرفت.

اولين آلبوم رسمی مسیح و آرش منتشر شد

اولین آلبوم رسمی مسیح و آرش عدل پرور (آرش ای پی)، خواننده های محبوب موسیقی پاپ بنام «دریا» منتشر شد. در ادامه می توانید این آلبوم را از طریق وب سایت «مای ریتم» آنلاین بشنوید.

آلبوم عاشقانه ی «دریا» شامل قطعات «نمی رم»، «دریا»، «نگرانم»، «منتظر نباش»، «صد ریشتری»، «آروم قدم بزن» و «بد به دل» می باشد.

گفتنی است اکثر قطعات این آلبوم توسط مسیح و آرش سروده و آهنگسازی شده است و تنظیم و میکس و مسترینگ این اثر را مسعود جهانی بر عهده داشته است. ناگفته نماند که آصف آریا و منصور فرهادیان نیز در ترانه سرایی و آهنگسازی دو قطعه از این آلبوم این دو خواننده را همراهی کرده اند.


برای پخش آنلاین آلبوم «دریا» از مسیح و آرش اینجا را کلیک کنید.

اولین آلبوم رسمی مسیح و آرش ای پی,اولین آلبوم رسمی مسیح و آرش,آلبوم رسمی مسیح و آرش,مسیح,آرش ای پی,مسیح و آرش,مسیح و آرش ای پی,آرش عدل پرور,دریا,دریا مسیح و آرش,آلبوم دریا,آلبوم دریا مسیح و آرش,دانلود آلبوم دریا,دانلود آلبوم دریا مسیح و آرش,اولین آلبوم مسیح و آرش بنام دریا,دانلود اولین آلبوم مسیح و آرش بنام دریا,دانلود آلبوم مسیح و آرش بنام دریا,متن آلبوم دریا,متن آلبوم مسیح و آرش بنام دریا,متن ترانه آلبوم دریا,متن ترانه آلبوم دریا از مسیح و آرش
آمار بازدید : 1,332
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500