ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ---
|
تاریخ : جمعه 2 خرداد 1393 - ساعت 08:49:20
چاپ خبر

«نوسفر 2» ساخته می‌شود

<span style="text-align: justify;">امیرحسین مدرس از احتمال ساخت نماهنگ «نوسفر 2» خبر داد.</span>

101-2.jpegامیرحسین مدرس از احتمال ساخت نماهنگ «نوسفر 2» خبر داد.

امیرحسین مدرس در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نماهنگ «نوسفر» اظهار کرد: آن کار برای فعالیت 100 روزه اول دولت ساخته شد که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه‌رو شد.

وی افزود: شخص دکتر روحانی در خصوص این نماهنگ به من گفتند که این نماهنگ یک نوع یادآوری به من است تا قول‌ و قرارهای خود با خدا و مردم را فراموش نکنم و هر گاه این نماهنگ را مجدداً نگاه کنم به یاد این قول و قرارها خواهم افتاد.

این بازیگر و مجری برجسته درخصوص احتمال ساخت نماهنگ «نوسفر 2» اظهار کرد: این قالب، قالب مناسبی است که برای همه شعبه‌های موجود در جامعه قابل اجراست چه آسیب‌ها و چه موفقیت‌ها و پیروزی‌ها.

مدرس با بیان این مطلب که قالب این نماهنگ ظرفیت و بستر قابل توجهی است که می‌تواند در حوزه‌های مختلف صوتی و تصویری ادامه پیدا کند، گفت: این گونه نماهنگ‌ها به زبان روز سخن می‌گویند و همه اقشار مختلف جامعه می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

خواننده نماهنگ «نوسفر» اظهار کرد: اتفاقی که در این نماهنگ افتاد این بود که ارتباط خوبی بین هنرمندان و دولت به وجود آمد و اتفاقی را رقم زد که باعث شد تمام مردم بتوانند با آن به فهم مشترک برسند و این مساله از یک فرد بی‌سواد تا بالاترین فرهیختگان جامعه را شامل می‌شود.

این بازیگر و مجری برجسته تصریح کرد: در صورت اینکه حمایت خوبی از هنرمندان صورت بگیرد این آمادگی در جامعه هنری وجود دارد که اینگونه حرکات را ادامه دهد و نتایج خوبی را برای جامعه به ثمر بیاورد.

وی در خصوص فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی خود نیز گفت: در حال حاضر مشغول کار بر روی دو تله‌فیلم هستم که در صورت توافق با صداوسیما آنها را اجرایی خواهیم کرد.

مدرس در خصوص موضوع این دو تله‌فیلم نیز اظهار کرد: هر دوی این دو تله‌فیلم به موضوعات اجتماعی می‌پردازند و یکی از آسیب‌های اجتماعی را نقد و بررسی می‌کنند.

نوسفر2 , امیرحسین مدرس, حسن روحانی, دولت تدبیر و امید
آمار بازدید : 1,055
تعداد نظرات (1)
?
یک مخاطب
9 سال و 343 روز و 3 ساعت و 1 دقیقه و 49 ثانیه قبل

اولیش که کپی بود.

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500