ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : شنبه 1 تیر 1398 - ساعت 23:40:43
چاپ خبر

برنامه تابستانی کنسرت‌ های پاپ در شهرستان‌ ها

برخی خوانندگان موسیقی پاپ در دهه اول تیر ماه میهمان شهر های مختلف ایران هستند تا شب‌ هایی خاطره‌ انگیز را برای هوادارانشان رقم بزنند.

برنامه تابستانی کنسرت‌ های پاپ در شهرستان‌ ها

بی‌شک علاقمندان موسیقی در فصل تابستان اوقات فراغت بیشتری دارند تا در کنسرت‌ های هنرمندان مورد علاقه‌ شان حضور پیدا کنند و همین موضوع باعث شده تا موسیقی پاپ و دیگر گونه‌ ها بازار گرم‌تری داشته باشند که در این میان خوانندگان پاپ فصل پرکارتری را تجربه خواهند کرد؛ زیرا کنسرت‌ های تابستانی امسال محدود به تهران نیست و برخی از خوانندگان، علاوه بر برگزاری کنسرت‌ های شبانه تهران در دیگر شهر ها نیز روی صحنه می‌ روند و در سالن‌ های مختلف کنسرت برگزار می‌کنند.

علیرضا طلیسچی، اشوان، مجید خراطها، مهدی احمدوند، هوروش بند، ماکان‌ بند، محسن ابراهیم زاده، بهنام بانی، پازل‌ بند و امید حاجیلی برخی از خوانندگانی هستند که طی ده روز اول تیر ماه در شهر های مختلف به روی صحنه می‌روند.

«اشوان»

استان گلستان، شهر گرگان​

اشوان قرار است روز شنبه، یکم تیرماه، طی دو سانس در تالار «فخرالدین اسعد گرگانی» واقع در شهر گرگان به اجرای کنسرت بپردازد و رأس ساعت‌ های 18:00 و 21:00 روی صحنه برود.

قیمت بلیت‌ های کنسرت اشوان بر اساس جایگاه و موقعیت سالن از شصت‌ هزار تومان آغاز می‌شود و بالاترین قیمت آن صد هزار تومان است.

«فرزاد فرخ»

استان خوزستان، شهر اهواز​

فرزاد فرخ که به تازگی اجرای سوم از روز دوم کنسرتش در بجنورد با حکم دادستان لغو شده، قرار است روزهای شنبه و یکشنبه، یکم و دوم تیر ماه در سالن سینما «هلال» اهواز، طی سه سانس (یک سانس روز اول و دو سانس روز دوم) روی صحنه برود. زمان برگزاری تنها سانس کنسرت روز شنبه فرزاد فرخ، ساعت 21:00 است که تمامی بلیت‌ های آن به فروش رفته است. این خواننده پاپ روز یکشنبه دوم تیرماه نیز در دو سانس 18:00 و 21:00  به اجرای برنامه خواهد پرداخت که تمامی بلیت‌ های سانس اول آن فروخته شده و علاقمندان می‌توانند برای خرید بلیت سانس 18:30 روز یکشنبه دوم تیر ماه اقدام کنند.

قیمت بلیت‌ های کنسرت فرزاد فرخ از هفتاد و پنج هزار تومان تا صد‌ و‌ بیست هزار تومان متغیر است.

«ماکان بند»

استان مرکزی، شهر اراک​

گروه موسیقی «ماکان بند» به خوانندگی رهام هادیان و امیر مقاره قرار است روز شنبه یکم تیر ماه، طی سانس‌ های 19:45 ‌و 21:45  در شهر اراک به اجرای کنسرت بپردازد و محل برگزاری آن مجتمع فرهنگی «ستارگان» است. علاقمندان برای خرید بلیت‌ های این کنسرت هنوز فرصت دارند.

قیمت حداقلی بلیت‌‌ های این کنسرت چهل‌ هزار‌ تومان است که تا صد و بیست‌ هزار تومان افزایش می‌یابد.

استان مرکزی، ‌شهر ساوه​

گروه موسیقی «ماکان بند»، روز دوشنبه دهم تیر ماه، طی سانس‌ های 18:00 و 21:00 در سالن «تخت جمشید» شهر ساوه به اجرای برنامه می‌پردازند که تمامی بلیت‌ های سانس دوم آن فروخته شده و علاقمندان می‌توانند برای حضور در سانس 18:00 بلیت تهیه کنند.

قیمت بلیت‌ های این کنسرت از چهل‌ و‌ پنج هزار تومان تا صد هزار تومان متغیر است.

«هوروش‌ باند»

استان ارومیه، شهر خوی​

گروه موسیقی «هوروش» به خوانندگی مهدی دارابی که کار تنظیم و ساخت آهنگ‌های آن را مهدی جهانی به عهده دارد، قرار است روز یکشنبه، دوم تیرماه راس ساعت 21:30  در تالار «همیشه بهار» شهر خوی روی صحنه برود.

قیمت بلیت‌ های این کنسرت از چهل هزار تومان آغاز می‌شود و قیمت حداکثری آن صد و بیست هزار تومان است. گفتنی است بلیت‌ های این کنسرت به طور کامل فروش نرفته و علاقمندان برای خرید هنوز فرصت دارند.

استان آذربایجان شرقی، شهر مراغه

«هوروش باند»، روز چهارشنبه پنجم تیر ماه نیز در سالن «خواجه نصیر» میزبان اهالی شهر مراغه است و راس ساعت 21:00 به اجرای برنامه خواهد پرداخت. علاقمندان برای خرید بلیت این کنسرت هنوز فرصت دارند.

قیمت بلیت‌ های این کنسرت از پنجاه هزار تومان تا صد هزار تومان متغیر است.

استان زنجان، شهر ابهر

اعضای گروه «هوروش باند» پس از اجرای کنسرت در شهر های خوی و مراغه، روز پنجشنبه ششم تیر ماه نیز به شهر ابهر خواهند رفت و راس ساعت 21:30 در تالار مجلل «9 دی» به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

کمترین قیمت بلیت این کنسرت چهل‌ هزار تومان است و براساس جایگاه و ردیف صندلی‌ ها تا صد و بیست هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

«علیرضا طلیسچی»

استان همدان، شهر همدان​

علیرضا طلیسچی که به تازگی در تهران کنسرت برگزار کرده، قرار است روز دوشنبه، سوم تیر ماه طی سانس‌های 18:00 و 21:00 در شهر همدان روی صحنه برود.

مکان برگزاری این کنسرت سالن «بوعلی سینا» است و قیمت بلیت‌ های آن که به طور کامل فروش رفته از هفتاد هزار تومان تا صد و سی هزار تومان متغیر است.

«مهدی احمدوند»

استان گیلان، شهر گیلان​

مهدی احمدوند روز دوشنبه سوم تیرماه، راس ساعات 18:30 و 21:30 در تالار «گلستان» شهر گیلان، میزبان علاقمندانش خواهد بود.

قیمت حداقلی بلیت‌ های این کنسرت سی‌ هزار تومان است و بر اساس جایگاه صندلی‌ها تا صد و ده هزار تومان افزایش می‌یابد. گفتنی است بلیت‌ های کنسرت احمدوند به طور کامل فروخته نشده و علاقمندان برای خرید هنوز فرصت دارند.

«محسن ابراهیم زاده»

استان ایلام، شهر ایلام​

محسن ابراهیم‌زاده که طی ماه‌ های گذشته نیز اقدام به برگزار چندین کنسرت کرده، قرار است روز دوشنبه سوم تیرماه در سالن «فنی‌حرفه‌ای» شهر ایلام به اجرای کنسرت بپردازد که زمان برگزاری آن ساعت 21:30 است.

قیمت بلیت‌ های کنسرت ابراهیم‌ زاده از شصت‌ و پنج هزار تومان آغاز می‌شود و تا صد و پنجاه هزار تومان افزایش می‌یابد و علاقمندان برای خرید هنوز فرصت دارند.

استان کرمانشاه، شهر کرمانشاه

محسن ابراهیم زاده در روزهای سه‌ شنبه و چهارشنبه چهارم و پنجم تیر ماه نیز میهمان اهالی کرمانشاه خواهد بود. زمان برگزاری کنسرت ابراهیم زاده در روز سه‌ شنبه ساعت‌های 18:30 و 21:30 است که تمامی بلیت‌ های آن فروخته شده است. علاقمندان برای حضور در کنسرت روز چهارشنبه ابراهیم زاده هنوز فرصت دارند و می‌توانند برای سانس‌های 18:30 و 21:30 بلیت تهیه کنند.

«حجت اشرف‌ زاده»

استان کرمان، شهرهای کرمان، شهر بابک و رفسنجان​

حجت اشرف‌زاده روز سه‌ شنبه و چهارشنبه، چهارم و پنجم تیر ماه، میهمان اهالی استان کرمان خواهد بود. اشرف‌ زاده روز سه‌ شنبه طی سانس‌ های 20:30 و 22:30 روی صحنه می‌رود که بلیت‌ های سانس دوم به طور کامل فروخته شده است، اما مخاطبان برای خرید بلیت‌ های سانس اول همچنان فرصت دارند.

قیمت حداقلی این کنسرت‌ چهل‌ هزار تومان است که تا هشتاد هزار تومان افزایش می‌یابد.

اشرف‌ زاده،  روز چهارشنبه پنجم تیر ماه در سالن «پیام هما» واقع در شهر بابک استان کرمان به اجرای برنامه خواهد پرداخت که زمان برگزاری آن ساعت 20:30 است. قیمت بلیت‌ های این کنسرت از سی‌ هزار تومان تا هفتاد هزار تومان متغیر است و علاقمندان برای خرید هنوز فرصت دارند.

حجت اشرف‌ زاده،‌ پنجشنبه ششم تیر ماه نیز رأس ساعت 20:30 در سالن «تلاش» شهر کرمان روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت‌ های این کنسرت نیز از هشتاد هزار تومان تا صد و بیست هزار تومان متغیر است.

«بهنام بانی»

استان مازندران، محمود‌ آباد​

بهنام بانی که به تازگی در تهران نیز کنسرت داشته، قرار است روز چهارشنبه، پنجم تیرماه راس ساعات 18:30 و 21:30 در مرکز همایش‌ های «امیرمهر» شهر محمود آباد به اجرای برنامه بپردازد. کمترین قیمت بلیت‌ این کنسرت نود هزار تومان است و تا صد و بیست هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

استان قزوین،‌ شهر قزوین

بهنام بانی، یکشنبه نهم تیر ماه نیز طی دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن «فروردین» شهر قزوین به اجرای کنسرت می‌پردازد و قیمت بلیت‌ های آن از هفتاد هزار تومان تا صد و سی هزار تومان است.

«سینا درخشنده»

استان خوزستان، شهر خرمشهر​

سینا درخشنده روز چهارشنبه، پنجم تیر ماه رأس ساعت 21:00 در تالار «خلیج فارس» شهر خرمشهر به اجرای برنامه خواهد پرداخت و قیمت بلیت‌ های این کنسرت از هشتاد هزار تومان آغاز می‌شود و تا صد و پنجاه‌ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

«امید حاجیلی»

استان البرز، شهر هشتگرد​

امید حاجیلی، روز پنجشنبه ششم تیر ماه، رأس ساعت 21:00 در سالن همایش «9 دی» شهر هشتگرد واقع در استان البرز کنسرت خواهد داشت و قیمت بلیت‌ های آن از شصت هزار تومان آغاز می‌شود و تا صد و سی هزار تومان افزایش می‌یابد.

«پاز‌ل بند»

استان گلستان، علی‌آباد کتول​

گروه موسیقی پاپ «پازل» با خوانندگی علی رهبری و آرین بهاری، روز یکشنبه نهم تیر ماه، رأس ساعت 18:00 در سالن ورزشی «سرداران شهید» شهر علی‌ آباد کتول به اجرای کنسرت می‌ پردازد.

قیمت حداقلی بلیت‌ های این کنسرت سی‌ و پنج هزار تومان است و تا نود هزار تومان افزایش پیدا می‌کند و علاقمندان برای خرید هنوز فرصت دارند.

منبع: ایلنا

موسیقی پاپ,کنسرت,کنسرت پاپ,کنسرت تابستانی,تابستان 98,کنسرت تابستان 98,علیرضا طلیسچی,اشوان,فرزاد فرخ,مجید خراطها,مهدی احمدوند,هوروش بند,ماکان‌ بند,محسن ابراهیم زاده,بهنام بانی,پازل‌ بند,امید حاجیلی,مهدی احمدوند,حجت اشرف‌ زاده,کنسرت علیرضا طلیسچی,کنسرت اشوان,کنسرت فرزاد فرخ,کنسرت مهدی احمدوند,کنسرت هوروش بند,کنسرت ماکان‌ بند,کنسرت محسن ابراهیم زاده,کنسرت بهنام بانی,کنسرت پازل‌ بند,کنسرت امید حاجیلی,کنسرت مهدی احمدوند,کنسرت حجت اشرف‌ زاده
آمار بازدید : 4,200
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500