ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ---
|
تاریخ : جمعه 2 خرداد 1393 - ساعت 08:55:41
چاپ خبر

«گزارش موسیقی» منتشر شد

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align: justify; direction: rtl; unicode-bidi: embed;"><span lang="AR-SA">دوره نوزدهم ماهنامه خبری - تحلیلی گزارش موسیقی (شماره مسلسل 66 – خرداد 1393) با گزارش ویژه از زنده‌یاد محمدرضا لطفی به مناسبت درگذشت وی منتشر شد</span><span dir="LTR"></span><span dir="LTR"><span dir="LTR"></span>.<o:p></o:p></span></p><div><span dir="LTR"><br></span></div>


Issue48-small.jpgدوره نوزدهم ماهنامه خبری - تحلیلی گزارش موسیقی (شماره مسلسل 66 – خرداد 1393) با گزارش ویژه از زنده‌یاد محمدرضا لطفی به مناسبت درگذشت وی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، در همین راستا، گفتگوهایی با برخی از اصحاب فرهنگ و موسیقی از جمله مجید کیانی، زیدالله طلوعی، علی اکبر شکارچی، هوشنگ ظریف و محمود دولت آبادی صورت گرفته است. همچنین یادداشتی از ابوالحسن مختاباد با عنوان «برخورد سرد جامعه موسیقی با لطفی» در این فصل به چاپ رسیده است.

گفتگو با برخی از موسیقیدانان پیشکسوت و همچنین گفتگویی اختصاصی با فرهاد فخرالدینی و منوچهر صهبایی به مناسبت نوید بازفعالیت دو ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی از مطالب آغازین این شماره هستند.

معرفی و بررسی آلبوم‌های موسیقی ماه‌های اخیر به همراه گفتگو با صاحبان آثار از جمله مطالب این شماره است.

از دیگر مطالب این شماره، فصل مشاوره است که مقالاتی را شامل می شود و همچنین در فصل موسیقی فیلم، به بررسی موسیقی فیلم "«جاذبه» بخاطر دریافت جایزه اسکار 2014 و نیز موسیقی فیلم «دزد کتاب» به آهنگسازی جان ویلیامز نامزد جایزه اسکار 2014 و موسیقی فیلم «زندگی پی» پرداخته شده است. پایان بخش این شماره، یادداشت‌ها و مقالاتی بوده که از سوی کارشناسان موسیقی ارائه شده است.

این دوره از گزارش موسیقی در 64 صفحه بصورت تمام رنگی با سردبیری سروش ریاضی منتشر شده که از روزهای پایانی اردیبهشت در کیوسکهای مطبوعاتی قابل دسترس است.

گزارش موسیقی, محمدرضا لطفی, مجید کیانی, زیدالله طلوعی, علی اکبر شکارچی, هوشنگ ظریف و محمود دولت آبادی, ابوالحسن مختاباد, فرهاد فخرالدینی, منوچهر صهبایی
آمار بازدید : 1,198
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500