ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ---
|
تاریخ : جمعه 2 خرداد 1393 - ساعت 09:29:05
چاپ خبر

دلیلیان «خدا دلواپسم میشه» را می‌خواند

<span style="text-align: justify;"><font color="#ffffff" size="3">نخستین آلبوم مهدی دلیلیان خواننده موسیقی پاپ با نام «خدا دلواپسم میشه» روانه بازار موسیقی می‌شود.</font></span>

139302301236286542805184.jpg

نخستین آلبوم مهدی دلیلیان خواننده موسیقی پاپ با نام «خدا دلواپسم میشه» روانه بازار موسیقی می‌شود.

به گزارش تسنیم، مهدی دلیلیان خواننده جوان موسیقی پاپ قصد دارد نخستین آلبوم خود را روانه بازار موسیقی کند.

این خواننده جوان درباره انتشار این آلبوم می‌گوید: پس از مدت‌ها تلاش توانستیم قطعه‌های آلبوم را آماده انتشار کنیم. آهنگسازی و تنظیم این قطعه‌ها بر عهده علیرضا افکاری است.

وی ادامه می‌دهد: ما برای این آلبوم ۱۲ قطعه را آماده کرده بودیم که در ‌‌نهایت ۱۰ قطعه را برای انتشار نهایی برگزیدیم. اجرا و ضبط این قطعه‌ها ۴ سال طول کشید که این کار در استودیو «راگا» انجام شد.

دلیلیان درباره تاریخ انتشار و نام این آلبوم گفت: برای نام این آلبوم «خدا دلواپسم می‌شه» را برگزیدیم. با ناشر اثر هم صحبت‌هایی کرده‌ام اما هنوز زمان دقیق انتشار این آلبوم مشخص نشده است.

این خواننده با اشاره به ترانه سرایان آلبوم «خدادلواپسم می‌شه» گفت: ‌ داوود رحمت الهی، حسین قیاسی و روزبه بمانی ترانه سرایان این آلبوم هستند. همچنین بابک تاجبخش، میثم مروستی، بهنام حکیم، حامد فولاد قلم و هومن نامداری نوازنده‌های این آلبوم هستند.

این خواننده درباره چگونگی مجوز گرفتن برای آلبوم «خدا دلواپسم می‌شه» گفت: ‌ برای گرفتن مجوز چند قطعه از آلبوم با اصلاحیه مواجه شد. البته باز هم جای شکرش باقی است که اتفاق خاصی نیفتاد. مجوز گرفتن راه و روش دارد. خوشبختانه اوضاع امروز بهتر از چند سال گذشته شده است.

وی درباره مدت زمانی که طول کشید تا مجوز آلبومش را بگیرد اظهار کرد: حدود یک سال و نیم طول کشید تا مجوز آلبوم را به ما دادند. هر اصلاحیه‌ای که بر روی قطعه‌ها می‌خورد، زمان صدور مجوز را در حدود دو ماه به تعویق می‌اندازد.

دلیلیان درباره چگونگی ورودش به عرصه خوانندگی گفت: کار خوانندگی را از سر صف دبستان آغاز کردم. از کلاس دوم راهنمایی هم سنتورنوازی را آغاز کردم. بعد از دبیراستان هم خوانندگی را به صورت حرفه‌ای دنبال کردم.

وی ادامه داد: به نظر من گوش دادن بهترین معلم هر کسی است. دوره سولفژ آواز کلاسیک غرب را در نزد محمد رضا صادقی گذرانده‌ام.

خدا دلواپسم میشه, مهدی دلیلیان , داوود رحمت الهی, حسین قیاسی, روزبه بمانی, محمد رضا صادقی
آمار بازدید : 2,009
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500