ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ---
|
تاریخ : دوشنبه 5 خرداد 1393 - ساعت 09:10:32
چاپ خبر

«نه فرشته‌ام، نه شیطان» به هیچ وجه پاپ نیست

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align: justify; direction: rtl; unicode-bidi: embed;"><span lang="FA">آهنگساز آلبوم «نه فرشته‌ام، نه شیطان» تمامی صحبت‌های مطرح شده در رابطه با پاپ بودن این آلبوم را رد کرد.<o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

 00101384189a38-370x341.jpgآهنگساز آلبوم «نه فرشته‌ام، نه شیطان» تمامی صحبت‌های مطرح شده در رابطه با پاپ بودن این آلبوم را رد کرد.

تهمورث پور‌ناظری در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ایرانیان در رابطه با انتقادات، مخالفت‌ها و سخنانی که در رابطه با پاپ بودن آلبوم جدید همایون شجریان با عنوان «نه فرشته‌ام نه شیطان» که آهنگسازی آن را بر عهده داشته بیان می‌شود گفت: عکس‌العمل کسانی که این آلبوم را دوست دارند طبیعی است چون عموما کسانی هستند که موسیقی نه هویت‌شان است و نه زندگی‌شان و از آن به عنوان یک اتفاق لذت‌بخش استفاده می‌کنند. اما در مجموع کسانی که می‌خواستند منتقد باشند در اصل با این اثر مخالفت کردند و این مساله من را ضمن اینکه بسیار متاسف کرد به فکر هم فرو برد.

وی ادامه داد: بخشی از مخالفت‌هایی که با این آلبوم می‌شد مربوط به یک جریان سیاسی بود که در مقابل از اثری از یک خواننده روز به مزد موسیقی نام می‌بردند و تکلیف این قضیه روشن است اما کسانی که اهل موسیقی هستند اصلا برایم قابل درک نیست که تا این حد در ابراز نظرات‌شان خشونت‌آمیز رفتار کنند. من تا به امروز در مورد سبک موسیقایی و آهنگسازی‌ام صحبتی نکرده‌ام و این اثر در هر ژانری از دید آنها باشد برایم مهم نیست. من روز رونمایی آلبوم گفتم که هنگام ساخت آن هیچ هدفی جز اینکه با مخاطبانم رابطه احساسی برقرار کنم، نداشتم. نه می‌خواستم چیزی را به کسی ثابت کنم و نه می‌خواستم بگویم که این کار سنتی است یا پاپ یا… اینکه بگویند این آلبوم پاپ است یا از سر کم‌سوادی مخالفان است یا از بی‌انصافی‌شان چون به هیچ‌وجه پاپ نیست.

این آهنگساز برجسته موسیقی اصیل ایرانی تاکید کرد: موسیقی پاپ تعریف خاص خودش را دارد و اگر بخواهیم در آثار موسیقایی دقیق شویم وقتی آلبوم «نه فرشته‌ام، نه شیطان» را در ژانر پاپ قرار می‌دهند معلوم است آن را کامل و دقیق نشنیده‌اند.

 

نه فرشته‌ام، نه شیطان, همایون شجریان, تهمورث پورناظری, چرا رفتی؟, پاپ, موسیقی اصیل ایرانی
آمار بازدید : 1,188
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500