ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ---
|
تاریخ : پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 - ساعت 08:49:35
چاپ خبر

تحسین هیئت داوران از اجرای «فرزاد فرزین» در فستیوال Art-Football 2014

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align: justify; direction: rtl; unicode-bidi: embed;"><span lang="FA">فرزاد فرزین دو شب پیش در فستیوال</span><span dir="LTR"></span><span dir="LTR"><span dir="LTR"></span>&nbsp;Art-Football 2014&nbsp;</span><span lang="FA">مسکو روی صحنه رفت و با یک اجرای قوی باعث شد سایت رسمی این فستیوال عبارت «اجرای تحسین برانگیز» را برای کنسرت این خواننده ایرانی استفاده کند</span><span dir="LTR"></span><span dir="LTR"><span dir="LTR"></span>.<o:p></o:p></span></p><div><span dir="LTR"><br></span></div>

Farzad - Moscow (25).jpgفرزاد فرزین دو شب پیش در فستیوال Art-Football 2014 مسکو روی صحنه رفت و با یک اجرای قوی باعث شد سایت رسمی این فستیوال عبارت «اجرای تحسین برانگیز» را برای کنسرت این خواننده ایرانی استفاده کند.

به گزارش «موسیقی ما»، در حالی که تیم فوتبال هنرمندان با حضور برخی چهره های موسیقی در دومین دیدار خود با نتیجه 4 -2 بازی را به آلمان واگذار کرده بود، «فرزاد فرزین» برنامه اش را در بخش موسیقی این فستیوال و در حضور بیش از پانزده هزار نفر روی صحنه برد.

فرزین در این اجرا چهار قطعه ایرانی و چهار قطعه انگلیسی را اجرا کرد و این برنامه که به همراه پرفورمنس ویژه ای روی صحنه رفته بود، تحسین هیات داوران را در پی داشت.

فرزین درباره این اجرا در گفتگو با «موسیقی ما» توضیح داد: «بعد از سالها با دیدن جمعیت حاضر در محل برگزاری برنامه، قبل از روی سن رفتن استرس گرفته بودم. فضای عجیبی بود و با توجه به اینکه قبل از ما چهره های معروف موسیقی اسپانیا به اجرا برنامه پرداخته بودند، وظیفه ما سخت تر شد شده بود

وی ادامه داد: «اما حضور پر تعداد ایرانی ها مسکو باعث شد که انرژی زیادی بگیریم و همین باعث شد که با قدرت برنامه مان را برگزار کنیم. از همه ایرانی های ساکن مسکو تشکر می کنم که با حضورشان واقعا انرژی زیادی به من و گروهم دادند

از نکات جالب توجه اجرای فرزین در این برنامه این بود که یکی از اعضای هیات داوران این فستیوال در هنگام اجرای برنامه این خواننده ه قدری تحت تاثیر قرار گرفته بود که همچون مسابقات موسیقی معروف در دنیا، روی میز داوران رفت و با انجام برخی حرکات، سعی در القای انرزی به فرزین و گروهش کرد.

سایت رسمی این مسابقات درباره اجرای یک خواننده ایرانی در فستیوال مسکو نوشته: «اجرایی تحسین برانگیر به همراه یک لایو پرفورمنس قدرتمند». فیلم سایت رسمی این فستیوال از اجرای فرزاد فرزین را در ادامه مشاهده و دانلود کنید.

گفتنی است مراسم اعلام برگزیده های این فستیوال در بخش موسیقی در روز 12 خرداد اعلام خواهد شد و فرزاد فرزین تا این لحظه از شانس زیادی برای قرار گرفتن در بین سه رتبه نخست برخوردار است.

ارکستر این خواننده در روسیه را مهران خلیلی، یاشار و ایلیار خسروی، آرین کشیشی و کسری خدیور تشکیل می دادند.

فرزاد فرزین, جام جهانی هنرمندان, Art-Football 2014, تحسین داوران, مسابقه خوانندگی ایرانیان, آوا رکورد
آمار بازدید : 1,386
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500