ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ---
|
تاریخ : یک‌شنبه 11 خرداد 1393 - ساعت 14:24:46
چاپ خبر

اجرای صحنه‌ای موسیقی در «هفت ترانه»

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align: justify; direction: rtl; unicode-bidi: embed;">مدیر شبکه شما از اجرای صحنه‌ای برنامه «هفت ترانه» در اعیاد شعبانیه در منطقه آزاد کیش خبر داد.</p><div><br></div>


لوگو_شبکه_شما.pngمدیر شبکه شما از اجرای صحنه‌ای برنامه «هفت ترانه» در اعیاد شعبانیه در منطقه آزاد کیش خبر داد.

مسعود احمدی افزادی در گفت‌و‌گو با ایسنا، در توضیح خبر بالا عنوان کرد: اجرای صحنه‌ای برنامه «هفت ترانه» از جمله برنامه‌های جدیدمان به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه در استان‌های مختلف کشور است؛ قرار است این برنامه را نخست در منطقه آزاد مرکز کیش تولید کنیم.

وی همچنین اعلام کرد: در حال هماهنگی هستیم تا بتوانیم پیرو اجرای صحنه‌ای برنامه «هفت ترانه»، اجرای زنده خوانندگان در مراکز استان‌های کشور را به انجام برسانیم و علاوه بر کیش با مناطق آزاد دیگر نیز همکاری داشته باشیم.

مدیر شبکه شما در پایان هدف از اجرای صحنه‌ای برنامه «هفت ترانه» را اداره برنامه‌های این شبکه همراه با آرامش دانست و خاطرنشان کرد: به نوعی با محوریت امید و نشاط این اقدام را انتخاب کردیم تا بتوانیم برنامه‌های شبکه شما را به خوبی اداره کنیم.

به گزارش ایسنا، برنامه «هفت ترانه» عنوان برنامه موسیقی محور شبکه شماست که هر شب به سلیقه مخاطبان، موسیقی مورد نظر آن‌ها از خطه‌های مختلف کشور را پخش می‌کند.

شبکه شما, هفت ترانه, موسیقی, اجرای صحنه‌ای, کیش, صدا و سیما, مسابقه خوانندگی ایرانیان, آوا رکورد
آمار بازدید : 1,431
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500