ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ---
|
تاریخ : یک‌شنبه 11 خرداد 1393 - ساعت 14:36:39
چاپ خبر

زانیار در بندرعباس روی صحنه رفت

<span dir="LTR" style="text-align: justify;">"</span><span lang="AR-SA" style="text-align: justify;">زانیار خسروی" که پس از سال ها موفق به گرفتن مجوز برای برگزاری کنسرت شده است، اولین کنسرت شهرستانی خود را در بندرعباس برگزار کرد</span><span dir="LTR" style="text-align: justify;"></span><span dir="LTR" style="text-align: justify;"><span dir="LTR"></span>.</span>

23-32.JPG

"زانیار خسروی" که پس از سال ها موفق به گرفتن مجوز برای برگزاری کنسرت شده است، اولین کنسرت شهرستانی خود را در بندرعباس برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، زانیار خسروی خواننده و آهنگ‌ساز پاپ که پس از سال‌ها موفق به گرفتن مجوز برای انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت شده است، اولین سفر خود به شهرستان‌های کشور را به بندر عباس اختصاص داد.

این کنسرت در دو شب و در 4 سانس به تهیه کنندگی دو شرکت فرهنگی هنری برگزار شد.

نکته قابل توجه این کنسرت گرمای بیش از حد سالن بود که به دلیل از کار افتادن دستگاه‌های تهویه هوا عده‌ای از حاضرین قبل از اتمام کنسرت از سالن خارج شدند.

در این کنسرت زانیار خسروی قطعات "فکر بکر"، "تو نباشی"، "حس کمیاب"، "دستی دستی"، "امید دارم هنوز"، کنار مهتاب"، طفره نرو"، تو اگه بخوای"، ریسک"، بدون تو" و "من نمیخوام عوض بشم" را به اجرا درآورد.

در این کنسرت امیر میلاد نیکزاد(پیانو کیبورد و رهبر ارکستر) ، امین راد(درامز)،محسن کامران جم(گیتار)، سروش عدل و آرش معیدی(گیتار بیس) اعضای ارکستر این خواننده پاپ را تشکیل می‌دادند.

 

زانیار خسروی, کنسرت, بندرعباس, زانیار, مسابقه خوانندگی ایرانیان, آوا رکورد
آمار بازدید : 1,351
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500