ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ---
|
تاریخ : دوشنبه 12 خرداد 1393 - ساعت 18:37:29
چاپ خبر

بانوان، جشنواره‌دار شدند

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align:justify;direction:rtl;unicode-bidi: embed"><span lang="AR-SA">جشنواره موسیقی بانوان پس از سال‌ها بار دیگر به همت بخش خصوصی برگزار خواهد شد</span><span dir="LTR"></span><span dir="LTR"><span dir="LTR"></span>.</span></p>

3f2292f25866286412f0111be87198a2.jpgجشنواره موسیقی بانوان پس از سال‌ها بار دیگر به همت بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری این جشنواره در گفت‌و‌گو با ایسنا، توضیح داد: جشنواره موسیقی بانوان از 24 خرداد تا 2 تیرماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

کامران همت‌پور ادامه داد: این جشنواره به همت بخش خصوصی و توسط «آوای حنانه» و «هنر در قاب اندیشه» هر روز از ساعت 15 تا 17 با شرکت گروه‌های مختلف موسیقی بانوان اجرا می‌شود.

وی افزود: پیروز ارجمند مدیرکل دفتر موسیقی حمایت معنوی بسیاری از ما کرد. البته ما هشت ماهی می‌شود که ایده این جشنواره را پی‌ریزی کرده‌ایم اما با حمایت‌های این مسؤول این جشنواره اجرایی شد.

همت‌پور با بیان اینکه بلیت‌فروشی جشنواره از دو روز دیگر توسط سایت «ایران کنسرت» آغاز خواهد شد، افزود: استقبال خانم‌ها از برگزاری این جشنواره بسیار عالی بود و آن‌ها را خوشحال کرد. البته ما هم خوشحالیم که خانم‌هایی که در این حوزه مظلوم واقع شده‌اند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

او درباره گروه‌های حاضر در جشنواره گفت: گروه «‌آوای مهربانی» به سرپرستی سهیلا پورگرامی، «کرشمه» به سرپرستی شیدا جاهد، «آواز ملل» به سرپرستی نسرین ناصحی و شهلا میلانی، «پریشاد» به سرپرستی پریچهر خلوتی و همچنین گروه‌های «مشتاق شیراز»، «بوی گندم»، «ستاره قطبی»، «دادمهر»، «قناری»، «دریای راز»، «چکاوک آزاد» و گروه «خنیا» به سرپرستی پری ملکی در این جشنواره به روی صحنه می‌روند.

 

جشنواره موسیقی بانوان, آوای حنانه, هنر در قاب اندیشه, آوای مهربانی, کرشمه, آواز ملل, پریشاد, مشتاق شیراز, بوی گندم, ستاره قطبی, دادمهر, قناری, دریای راز, چکاوک آزاد, خنیا, سهیلا پورگرامی, شیدا جاهد, نسرین ناصحی, شهلا میلانی, پریچهر خلوتی, پری ملکی, مسابقه خوانندگی ایرانیان, آوا رکورد
آمار بازدید : 1,982
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500