ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 9 تیر 1393 - ساعت 09:51:55
چاپ خبر

شب پرهیجان سالن میلاد با «حاجیلیتو»

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">کنسرت «امید حاجیلی» سوم تیر 1393 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. حاجیلی در این کنسرت که به همت موسسه «نوای نی لبک شرقی» به مدیریت «علی و ایمان آقایی نسب» برگزار شد، قطعات شاد و پر انرژی اش را در دو سانس به اجرا در آورد. میهمانان سرشناسی در این کنسرت به تماشای اجرای حاجیلیتو و گروهش نشستند.</span></p>

(10)_5.jpg

به گزارش موسیقی‌ماکنسرت «امید حاجیلی» سوم تیر 1393 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. حاجیلی در این کنسرت که به همت موسسه «نوای نی لبک شرقی» به مدیریت «علی و ایمان آقایی نسب» برگزار شد، قطعات شاد و پر انرژی اش را در دو سانس به اجرا در آورد. میهمانان سرشناسی در این کنسرت به تماشای اجرای حاجیلیتو و گروهش نشستند.

  پس از پخش چند کلیپ، نوازندگان روی استیج حاضر شدند و نخستین قطعه با همنوازی پرکاشن و درامز آغاز شد. حاجیلی این بار کنسرتش را با «عشق منی» شروع کرد؛ قطعه ای از آلبوم «آلگرو» که با ترانه، ملودی و تنظیم خودش ساخته شده بود.

 قرار گرفتن چند LED بزرگ جلوه ی متفاوتی به استیج بخشید و باعث شد حضار از نقاط مختلف سالن از آنچه روی استیج اتفاق می‌افتدمطلع‌باشند.«دوباره»، دومین قطعه ی کنداکتور برنامه بود. «آقای ترومپت» در میانه های قطعه، ساز تخصصی اش را در دست گرفت و با اجرایش در سالن هیجان ایجاد کرد.

 «برای عاشقی دیره» که معمولاً اولین قطعه ی کنسرتهای حاجیلی بود، این بار به عنوان سومین قطعه به اجرا در آمد و پس از آن «عاشقتم» خوانده شد.

 امید حاجیلی با شیطنت‌ها و حرکات خاص خودش در طول برنامه حضار را با خود همراه و هم‌صدا می‌کرد.

 حاجیلی مانند همه ی کنسرت‌هایش، از زنده یاد «ناصر عبدالهی» یاد کرد و با ادای احترام به او، قطعه «باغ مولوی» را خواند. حین اجرای این قطعه، کلیپی با تصاویر «ناصریا» پخش شد.

 بعد از این قطعه ی قدیمی بندرعباسی، قطعه ی فولکلور آذری «کوچه لره» با یک تنظیم چاچای لاتین که فضایی متفاوت به این آهنگ بخشیده بود اجرا شد.در ادامه امید از استاد «وحید اسدالهی» نوازنده ناغارا و پسرش «محمد اسدالهی» نوازنده گارمون دعوت کرد روی استیج بیایند تا «دلبر» - یکی از محبوبترین قطعات «حاجیلیتو» - اجرا شود. تکنوازی ناغارا توسط «وحید اسدالهی» در پایان این بخش با تشویق حضار مواجه شد.

 «وای وای» با هنرنمایی دیدنی و شنیدنی گروه سازهای بادی و گروه کر و قطعه شش و هشت منتشر نشده «وقت گل نی»، قطعات بعدی این کنسرت بودند. پس از آن، حاجیلی پشت پیانو نشست و قطعه «بی اختیار» با ترانه ی «ترانه مکرم» و ملودی خودش را خواند. بعد از دقایقی، حاجیلی که اخیراً نسخه ی ریتمیک این اثر را منتشر کرده، خواندن و نواختنش را قطع کرد و گفت: «فکر می‌کنم با ورژن ریتمیک این آهنگ بیشتر ارتباط برقرار کرده باشید!» بلافاصله موسیقی ورژن ClubMix قطعه «بی اختیار» توسط موموریضا  Playشد و حاجیلی این قطعه را به صورت زنده خواند. اجرای متفاوت قطعه «برو برو» از بخش‌های جالب این برنامه بود. «بیا بریم بوم»، یکی دیگر از شش و هشت های امید حاجیلی بود که با نوازندگی تمپو توسط «اکبر شهریاری» و ترومپت امید حاجیلی، با استقبال پرشور حاضرین مواجه شد.

 حاجیلی پس از دعوت از «فرزاد دزدمه» برای هم‌خوانی در قطعه «دلبر سیاه»، گفت: «خیلی ها به خاطر آهنگهایم تصور می کنند من جنوبی هستم! البته من به موسیقی جنوب علاقه ی زیادی دارم و به نظرم موسیقی جنوب، چه هرمزگان و چه خوزستان، از نظر ریتم غنی است». دزدمه نیز بعد از حضور روی استیج از امید حاجیلی بابت تنظیم خوب قطعه «دلبر سیاه» تشکر کرد.

 حاجیلی پس از اجرای این قطعه اظهار داشت: «صدای نی انبانی که در این قطعه شنیدید، حاصل هنرنمایی محسن شریفیان بود که به دلیل حضورش در مسکو، از صدای ضبط شده ی نی انبان او استفاده کردیم».کنسرت با اجرای مجدد قطعات «دلبر» و «دوباره» پایان یافت.

 اکبر شهریاری (پرکاشن)، مجید برومند (گیتار بیس)، سینا پرتوی (درامز)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک)، خشایار حیدری (پیانو)، موموریضا (کیبورد، ملودیکا)، حسین شریفی (ترومبون)، سیامک کریم پور (ترومبون)، علی ضرابی (ترومپت)، کامیار ماندگاریان (ترومپت)، نوازندگان گروه «حاجیلیتو» در این برنامه بودند. همچنین امیر محمدی کاشی، مجید کمالی، سمیرا ملک درویش، فاطمه سمنانی و رامونا نظام‌زاده، به سرپرستی مسعود عبدالرحمن، گروه کر را تشکیل می‌دادند.فرزاد دزدمه (خواننده میهمان) و حمیدرضا مرادی (صدابرار اختصاصی گروه)، در این کنسرت امید حاجیلی را همراهی کردند.

 وحید حیاتی (معاون دفتر موسیقی)، میترا حجار، امیر یگانه، شهاب رمضان، محمدرضا مرادی (خواننده)، آرش آهنگری (خواننده قطعه تنها تو)، فربد یزدانفر (رهبر ارکستر علی لهراسبی)، سینا حجازی، ایمان قیاسی، مهرداد نصرتی، مسعود شفقی (مخترع برتر جهان در سال 2013)، شاهد صادق‌پور، محسن امیری مقدم (ترانه سرا و شاعر)، محمد زارع، کارن زیاری، ترانه مکرم، بهاره مکرم، امیر عظیمی، پرند زاهدی (تهیه کننده و کارگردان)، سامان امامی (نوازنده)، محسن خلیلیان، حمیدرضا آداب (صدابردار) و مهندس کنعانی، از جمله میهمانان حاجیلی در این کنسرت بودند.

 پدر، مادر و مادربزرگ امید حاجیلی، میهمانان ویژه ی او در این کنسرت بودند که امید به آنها ادای احترام کرد و از هوادارانش خواست تشویقشان کنند.«کامبیز طاهری» مدیر برنامه های امید حاجیلی، هماهنگی امور جنبی این کنسرت را بر عهده داشت.

 از آنجایی که این کنسرت با شب تولد امیر یگانه (چهارم تیر) مصادف شده بود، برگزارکنندگان برنامه جشن تولدی در بک استیج برای این خواننده و موزیسین برگزار کردند و امیر یگانه شمع تولدش را در میان دوستان هنرمندش فوت کرد.

آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان ,امید حاجیلی ,کنسرت ,برج میلاد ,موسیقی ,محسن افشانی,
آمار بازدید : 1,443
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500