ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 10 تیر 1393 - ساعت 14:52:35
چاپ خبر

چنگیز حبیبیان با ربنا به تلویزیون بازگشت

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><span lang="FA">تهیه‌کننده برنامه «دم افطار» شبکه تهران از حضور چنگیز حبیبیان به عنوان مهمان در برنامه‌اش خبر داد.</span><span lang="FA" style="font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;;mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-hansi-font-family:Calibri;mso-hansi-theme-font: minor-latin;mso-bidi-font-family:Arial;mso-bidi-theme-font:minor-bidi"><o:p></o:p></span></p>

حبیبیان.jpgتهیه‌کننده برنامه «دم افطار» شبکه تهران از حضور چنگیز حبیبیان به عنوان مهمان در برنامه‌اش خبر داد.

محمد تقی فاضلی گفت: برنامه «دم افطار» امشب سه‌شنبه (سوم ماه مبارک رمضان) میزبان چنگیز حبیبیان خواهد بود. وی قرار است در این برنامه که قبل از افطار به روی آنتن می‌رود، به مدت پنج دقیقه ربنای پیش از افطار را برای بینندگان بخواند و همچنین دقایقی به خواندن راز و نیاز متناسب با فضای این ایام در برنامه بپردازد.«دم افطار» عنوان ویژه برنامه شبکه تهران در ایام ماه مبارک رمضان است که هر شب ساعت 19 و 50 دقیقه با اجرای مجید یراقبافان به مدت 40 دقیقه به روی آنتن می‌رود.

چنگیز حبیبیان متولد بهمن ماه سال ۱۳۴۷ یکی از خوانندگان پاپ ایرانی است. وی فعالیت خود را در سال ۶۶ در رادیو معارف آغاز کرد. اودر سال ۷۰به مرکز موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی فرا خوانده شد. حبیبیان طی این چند سال در برنامه‌های تلویزیونی حاضر نشده بود و اکنون قرار است در یک برنامه زنده تلویزیونی حاضر شود.

منبع:ایسنا

آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان ,چنگیز حبیبیان ,ربنا ,چنگیزحبیبیان درشبکه تهران
آمار بازدید : 1,274
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500