ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : پنج‌شنبه 12 تیر 1393 - ساعت 11:39:20
چاپ خبر

سه‌هزارمین آلبوم موسیقی «موزیکانه» ثبت‌شد

در جامع‌ترین بانک اطلاعات موسیقی ایران

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span>&nbsp;<span lang="FA">موزیکانه، جامع‌ترین بانک اطلاعات موسیقی ایران در هفتۀ گذشته اطلاعات سه‌هزارمین آلیوم موسیقی را ثبت‌کرد.</span><span lang="FA" style="font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;;mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-hansi-font-family:Calibri;mso-hansi-theme-font: minor-latin;mso-bidi-font-family:Arial;mso-bidi-theme-font:minor-bidi"><o:p></o:p></span></p>

موزیکانه.jpg موزیکانه، جامع‌ترین بانک اطلاعات موسیقی ایران در هفتۀ گذشته اطلاعات سه‌هزارمین آلیوم موسیقی را ثبت‌کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، تا به امروز اطلاعات کامل مربوط به 3016 آلبوم در این سایت ثبت‌شده و همچنین فعالیت‌های هنری 7357 هنرمند دسته‌بندی شده است. در مجموع تعداد 38769 قطعه در موزیکانه وجود دارد که برای آشنایی با موسیقی، امکان شنیدن بخشی از آن وجود دارد.

فعالیت موزیکانه، با هدف «معرفی موسیقی به گوش مخاطبش»، از تیرماه سال 1391 آغاز شده و تاکنون تلاش بسیاری برای جمع‌آوری موسیقی و اطلاعات پراکندۀ موسیقی انجام شده است.

نقل قولی از سایت موزیکانه برای توصیف اهداف این سایت: «در پروژۀ موزیکانه، تلاش بر این است که داده‌های سی سال موسیقی ایران جمع‌آوری شود و در جایگاه «یگانه مرجع اطلاعات موسیقی ایرانی» پایگاهی امن و کامل برای استفادۀ علاقه‌مندان این وادی باشد. با هدف دستیابی به «پایگاه مرجع موسیقی»، سعی ما بر این است تا داده‌های کاملی از تمامی هنرمندان عرصۀ گستردۀ موسیقی، در این بانک ثبت کنیم: ترانه‌سرا، آهنگ‌ساز، تنظیم‌کننده، شاعر، خواننده، نوازنده و… . مدنظر داریم که به تک‌تک این هنرمندان، صفحه‌ای اختصاصی بدهیم و آثار منتشرشدۀ آن‌ها را به‌تفکیک آلبوم و نوع موسیقی و زمان اجرا و… طبقه‌بندی کنیم.»

موسیقی ایرانیان دعوت می‌کند تا هنرمندان نیز به تکمیل اطلاعات (بایوگرافی، عکس، آثار منتشرشده) خود در این بانک اطلاعات موسیقی ایراناقدام کنند.

همچنین ناشران که نیاز به ثبت اطلاعات آلبوم‌های خود را دارند، با ارسال یک نسخه از آلبوم خود به آدرس دفتر هفت‌سین، به‌طور رایگان امکان ثبت آلبوم را در موزیکانه خواهند داشت، ایمیل info@musicaneh.ir راهی برای تماس با موزیکانه است.

موزیکانه ,جامع ترین پایگاه موسیقی ایران ,ثبت3000آلبوم در موزیکانه ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,452
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500