ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : شنبه 14 تیر 1393 - ساعت 15:34:36
چاپ خبر

چرا آلبوم چاووشی منتشر نمی شود؟

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span>&nbsp;<span lang="FA">تیر ماه سال گذشته محسن چاووشی با بیان جمله با «پاروی بی‌قایق» ناگفته‌های زیادی برای گفتن دارم»، خبر انتشار آلبوم جدیدش را رسما اعلام کرد. اما با گذشت یک سال از اعلام این خبر، هنوز این آلبوم منتشر نشده است.</span></p>

چ.jpg تیر ماه سال گذشته محسن چاووشی با بیان جمله با «پاروی بی‌قایق» ناگفته‌های زیادی برای گفتن دارم»، خبر انتشار آلبوم جدیدش را رسما اعلام کرد. اما با گذشت یک سال از اعلام این خبر، هنوز این آلبوم منتشر نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس،بعد از اعلام خبر رسمی انتشار چاووشی گمانه‌زنی‌های انجام شده حاکی از این بود که «پاروی بی قایق» اواخر مرداد ماه عرضه ‌می‌شود. تقریبا در همین زمان بود که اعلام شد بهروز صفاریان مدیریت هنری این آلبوم را به عهده می‌گیرد و حتی خبرهایی مبنی بر آماده شدن صفاریان و چاووشی برای کنسرت به گوش رسید و حتی گفته می‌شد سالن ۱۲هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب برای این کنسرت انتخاب شود. که البته مثل همیشه محسن چاووشی خبر برگزاری کنسرت را تکذیب کرد و زمان مشخصی برای برگزاری اولین کنسرتش معین نکرد.

مرداد ۹۲ هم گذشت و خبری از آلبوم جدید نشد تا اینکه چاووشی نام ترانه سرایان و تنظیم‌کنندگان آلبوم جدیدش را اعلام کرد. به غیر از حسن صفا که پای ثابت آلبوم‌های چاووشی است، دو نام مونا برزویی و حسین غیاثی نیز به چشم می‌خورد. البته نام «پاروی بی قایق» از قطعه‌ای سروده حسین صفا انتخاب شده است.

به هر حال بعد از گذشتن نزدیک به شش ماه از زمان انتشار خبر آلبوم چاووشی، هنوز خبری از «پاروی بی‌قایق» نبود. با فرارسیدن ایام محرم، زمان انتشار آلبوم به بعد از محرم و صفر موکول شد. اما بعد از ایام هم دست هوادران چاووشی خالی بود. تا اینکه چاووشی اعلام کرد که هر طور شده آلبوم تا انتهای سال ۹۲ منتشر می‌شود.

اما دلیل اصلی این تاخیر دیر آمده شدن قطعات و به طول انجامیدن تنظیم قطعات نبود؛ دلیل اصلی اصلاحاتی بود که دفتر موسیقی وزارت ارشاد به یکی از اشعار این آلبوم داده بود. اتفاقا در آن زمان گفته می‌شد که همین قطعه از آلبوم به نام «پاروی بی قایق» که آهنگ اصلی این آلبوم هم بود، به مشکل برخورده است. در همان زمان محسن چاووشی گفت که در حال مذاکره با مسولین است و در تلاش است که هر چه زودتر این مشکل را حل کند.

به هر ترتیبی که بود سال ۹۲ پایان یافت و «پاروی بی قایق» منتشر نشد و هوادارن این خواننده پرطرفدار باید منتظرمی‌ماندند تا در سال جدید شاید آخرین آلبوم خواننده محبوبشان را محک بزنند. اما امروز با گذشت چهار ماه از سال هنوز هم خبری از این آلبوم نیست و زمزمه‌های مبنی بر انتشار در بعد از ماه مبارک رمضان شنیده می‌شود. ظاهرا حالا مشکل مجوز حل شده‌است و محسن چاووشی این‌بار خودش از تنظیم بعضی قطعات راضی نیست و ترجیح داده دوباره بعضی از آهنگ‌ها را تنظیم کند.

آلبوم آخر محسن چاووشی که در اسفندماه سال ۹۱ به بازار آمد «من خود آن سیزدهم» نام داشت. این آلبوم با اشعار مولانا، شهریار، وحشی بافقی، باباطاهر و خیام و نیز تنظیم‌های شهاب اکبری، کوشان حداد، امیر جمال فرد و محسن چاووشی ساخته شد و مورد توجه بسیاری از اهالی موسیقی قرار گرفت.

تاخیر درانتشارآلبوم محسن چاوشی ,آلبوم جدید محسن چاوشی ,پاروی بی قایق ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ا یرانیان
آمار بازدید : 1,168
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500