ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : شنبه 14 تیر 1393 - ساعت 16:12:47
چاپ خبر

علیشاپور و رهو در «حریر تحریر» خواندند

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span>&nbsp;<span lang="FA">ویژه برنامه «حریرتحریر» در شب‌هایی که برگزار شده میزبان برخی از اهالی موسیقی بوده است. در شب‌های گذشته حسین علیشاپور و رسول رهو در این برنامه به اجرا پرداخته‌اند.</span></p>

 علیشاپور.jpgویژه برنامه «حریرتحریر» در شب‌هایی که برگزار شده میزبان برخی از اهالی موسیقی بوده است. در شب‌های گذشته حسین علیشاپور و رسول رهو در این برنامه به اجرا پرداخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این روزها ویژه برنامه «حریرتحریر» در فرهنگسرای نیاوران، پیش از افطار برگزار می‌شود.

این برنامه علاوه بر شعرخوانی و حضور برخی از چهره‌های مطرح شعر، ترانه و طنز، هر روز یک بخش موسیقی هم دارد.

در شب‌های گذشته خواننده‌هایی چون حسین علیشاپور و رسول رهو میهمان «حریرتحریر» شده‌اند. معمولا بخش پایانی این برنامه به موسیقی اختصاص دارد تا با اجرای قطعه‌هایی از موسیقی ایرانی به استقبال افطار برویم.

چهارشنبه 11 خرداد رسول رهو با خواندن چند خطی آواز موسیقی برنامه را بر عهده داشت. در کنار این خواننده زمان خیری نی نواخت و سیاوش حقی هم نوازنده دف بود. آنها برنامه خود را در دستگاه ماهور اجرا کردند. رهو پس از اتمام آواز، تصنیف «ز جهان دل بر کندم» را خواند.

در ادامه حضور خواننده‌های جوان در برنامه «حریرتحریر» شب گذشته حسین علیشاپور به گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران آمده بود تا اجرای بخش موسیقی را برعهده داشته باشد.

علیشاپور در دستگاه شور چند بیتی از حسین منزوی را خواند. نوید توسلی در اجرای این برنامه با نواختن سنتور علیشاپور را همراهی کرد. این اجرا به تصنیفی از ساخته‌های توسلی با شعری از هوشنگ ابتهاج ختم شد.

برنامه «حریر تحریر» در شب‌های آینده نیز ادامه دارد و هر شب میزبان شاعران و اهالی هنر خواهد بود. یکی دیگر از خواننده‌های خوش آتیه موسیقی ایرانی که در شب‌های آینده و در قالب برنامه «حریر تحریر» به اجرای برنامه می‌پردازد، اشکان کمانگری است.

حریرتحریر ,حسین علیشاپور ,رسول رهو ,فرهنگسرای نیاوران ,آوارکورد ؛مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,142
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500