ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : شنبه 14 تیر 1393 - ساعت 16:50:38
چاپ خبر

آلبوم «پرویز پرستویی» در راه است

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span>&nbsp;<span lang="FA">پرویز پرستویی بازیگر محبوب سینما تصمیم دارد آلبومی صوتی از خود را در عید سعید فطر معادل در موزه سینما رونمایی کند.</span></p>

پرستویی.jpg پرویز پرستویی بازیگر محبوب سینما تصمیم دارد آلبومی صوتی از خود را در عید سعید فطر معادل در موزه سینما رونمایی کند.

به گزارش جام‌جم نوا،موسیقی این آلبوم صوتی به عهده کارن همایونفر آهنگساز خوش نام و مطرح ایرانی است. این آلبوم صوتی به تهیه کنندگی علیرضا عزیزی تهیه شده است. پرویز پرستویی پیش از این نیز ۵ دکلمه را در کارنامه هنری خود دارد. دکلمه های «بی بی جان – رسول نجفیان، عشق است – دارینوش، دوستت دارم – دارینوش، بابایی – دارینوش، سلام، خداحافظ – دارینوش» که از فعالیت های قدیمی این بازیگر به شمار می روند.

پرستویی دارای مدرک درجه یک هنری (دکتری) است. سابقه درخشان این خواننده در زمینه هنر و سینما موجب شده است که اکثر مخاطبین و هواداران کارن همایونفر و پرویز پرستویی این همکاری را به فال نیک گرفته و انتظار آلبوم صوتیی شنیدنی با سطحی بالا را از همکاری این دو عزیز داشته باشند.

البته نکته جالب توجه این همکاری این است که کارن همایونفر نیز سوابق خاصی در سینمای ایران داشته است! کارن در سه فیلم اسب حیوان نجیبی است (۱۳۸۹)، ردپای گرگ (۱۳۷۱)، صاحبدلان (۱۳۸۵) به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده است. که همکاری این دو هنرمند را به نوعی می توان همکاری سینمایی موسیقیایی تلقی کرد. کارن همایونفر و موسیقی های بی نظیرش برای سینمای ایران همیشه برگی درخشان در کارنامه موسیقی فیلم اثار ایرانی بوده و می باشد. حال باید تا زمان انتشار این آلبوم صبر کرد و ثمره این همکاری و این پیوند را شنید.

پرویز پرستویی ,آلبوم پرویز پرستویی ,آلبوم من پرویزپرستویی باصدای پرویزپرستویی ,بازیگران خواننده ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,230
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500