ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 15 تیر 1393 - ساعت 12:18:17
چاپ خبر

نوازندگان ایرانی برگزیده جشنواره فولک گرجستان

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><span lang="FA">یک گروه موسیقی ایرانی در جشنواره موسیقی فولک گرجستان صاحب مقام شد.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

ر.jpgیک گروه موسیقی ایرانی در جشنواره موسیقی فولک گرجستان صاحب مقام شد.

سرپرست و خواننده گروه موسیقی «راوک» با اعلام این مطلب به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: چندی قبل متوجه شدیم که فستیوال فولک موزیک گرجستان فراخوانی را منتشر کرده است و ما هم توانستیم در این جشنواره حضور پیدا کنیم و با ارسال فیلم آثارمان در گرجستان به روی صحنه برویم.

او ادامه داد: راوک تنها گروه ایرانی حاضر در جشنواره بود که با هزینه شخصی خودمان به این جشنواره سفر کرده بودیم و سرانجام توانستیم در بخش موسیقی ملل رتبه اول و در بخش کلی جشنواره رتبه سوم را کسب کنیم.

محمدرضا داودی درباره گروه‌های حاضر در این جشنواره گفت: مجارستان، گرجستان، لتونی، روسیه، آذربایجان، ترکیه، ارمنستان و... کشورهایی بودند که در این جشنواره شرکت کرده بودند و این در حالی بود که کشور اوکراین با چند گروه موسیقی در این جشنواره حاضر شده بود.

این هنرمند درباره رپرتوآر گروه در این جشنواره توضیح داد: بخشی از کارهای ما را بازسازی و بازخوانی قطعات قدیمی موسیقی ایرانی تشکیل می‌داد که «آتش در سینه دارم» از جمله این قطعات بود. همچنین تعدادی از تصنیف‌های حسین علیزاده و بازخوانی قطعات کردی با شعر فارسی بخش دیگری از برنامه ما بود که آوازهایی را در بیات اصفهان و دشتی شامل می‌شد.

وی افزود: آرش احمدی نصب آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده تار گروه بود، سیاوش احمدی‌نصب در این اجرا کمانچه نواخت، پوریا خورشیدی تنبک، دف، دایره و کوزه را نواخت و محسن کیوان نیز با ساز سنتور هنرنمایی کرد.

داودی درباره پیشینه گروه «راوک» نیز گفت: گروه ما یک گروه موسیقی تازه تأسیس است که تا به حال کنسرت رسمی در کشور نداشته‌ایم، اما خوشبختانه توانستیم در این جشنواره حائز رتبه شویم.

جشنواره فولک موسیقی گرجستان ,گروه موسیقی راوک ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,136
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500