ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 15 تیر 1393 - ساعت 17:12:54
چاپ خبر

غافلگیری«مهدی یغمایی» در آلبوم جدیدش

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span>&nbsp;<span lang="FA">مهدی یغمایی که سال گذشته آلبوم «یه دنیا حرف» را منتشر کرد اما مانند بسیاری از خوانندگان دیگر به علت پخش نادرست آلبوم نتوانست صدای خودش را به گوش مخاطبش برساند این بار می خواهد با آلبوم جدیدش مخاطبان خود را سورپرایز کند.</span></p><p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA"><br></span></p>

یغمایی.jpg مهدی یغمایی که سال گذشته آلبوم «یه دنیا حرف» را منتشر کرد اما مانند بسیاری از خوانندگان دیگر به علت پخش نادرست آلبوم نتوانست صدای خودش را به گوش مخاطبش برساند این بار می خواهد با آلبوم جدیدش مخاطبان خود را سورپرایز کند.

به گزارش موسیقی پارس،مهدی یغمایی گفت: بعد از انتشار نا موفق آلبومم تصمیم گرفتم که با تک آهنگ هایی که منتشر می کنم، آن نقص را جبران کنم. البته با سوپرایزی که در البوم بعدی دارم مطمئنم که نا رضایتی آلبوم قبل در نظر مخاطبم جبران می شود. در آلبوم جدید سعی کردم که فضای موسیقی شرقی تر و ایرانی تر باشد و از ملودی های خاص پاپ استفاده کنم که البته با تک آهنگ هایی که تا قبل از انتشار آلبوم منتشر می کنم به طور کامل فضای آلبوم را معرفی کنم.

یغمایی در ادامه افزود که آلبوم پیشین دو سال قبل به تهیه کننده تحویل داده شد و تنظیم ها کمی کهنه شده بودند و تهیه کننده نسخه جدید را منتشر نکرد اما من در صفحات اجتماعی بازخورد خوبی را از مخاطبم گرفتم و سعی کردم خودم از این طریق آن آلبوم را به گوش مخاطبم برسانم.

مهدی یغمایی ,آلبوم جدیدمهدی یغمایی , سورپرایزمهدی یغمایی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,374
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500