ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 16 تیر 1393 - ساعت 10:49:16
چاپ خبر

برگزاری کارگاه گیتار با حضور سه مدرس آلمانی

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">&nbsp;</span>کارگاه آموزشی گیتار «آکادمی گیتار رنگین کمان» با حضور سه مدرس آلمانی از 14 مرداد برگزار خواهد شد.</p><div><br></div>


گیتار.jpg 
کارگاه آموزشی گیتار «آکادمی گیتار رنگین کمان» با حضور سه مدرس آلمانی از 14 مرداد برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، فرزاد فخرالدینی، مدیر مسئول«آکادمی گیتار رنگین کمان» از آغاز ثبت نام این کارگاه آموزشی با عنوان بَند کَمپ Band Camp خبر داد.

در این کارگاه که به مدت 4 روز برگزار خواهد شد پیتر وولپل، اشتفان هرگن رودر و کلاوس هسلر به ترتیب اساتید مهمان در رشته های گیتار الکتریک، گیتار بیس و درامز هستند.

 

این دوره در 4 فرمت متفاوت از 14 مرداد آغاز می شود و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه این اساتید اعطا می شود. در این جلسات سرپرستی گروه ها نیز برعهده فرزاد فخرالدینی (گیتار الکتریک)، دارا دارایی (گیتار بیس) و علیرضا طباطبایی (درامز) خواهد بود.

کارگاه آموزش گیتار«بَند کَمپ» با همکاری مشترک آکادمی گیتار رنگین کمان و شرکت سرنا و به اهتمام علیرضا طباطبایی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از جزئیات بیشتر و ثبت نام به وبسایت آکادمی رنگین کمان به نشانی www.ranginkamanacademy.com مراجعه کنند. ثبت نام درامرها نیز توسط شرکت سرنا و از طریق وبسایت این شرکت به نشانی www.sornaco.com انجام می گیرد.

تدریس گیتار ,کارگاه گیتار باحضور مدرس آلمانی ,آکادمی گیتار رنگین کمان
آمار بازدید : 1,294
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500