ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 16 تیر 1393 - ساعت 11:10:39
چاپ خبر

علی عبدالمالکی به موسیقی بازگشت!

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">علی عبدالمالکی که چندی پیش با انتشار بیانیه ای از دنیای موسیقی خداحافظی کرده بود حالا با انتشار مجدد بیانیه ای دیگر به نظر می رسد که از تصمیم ابتدایی اش پشیمان شده و بار دیگر به موسیقی بازگشته است!</span></p>

عبدامالکی.jpgعلی عبدالمالکی که چندی پیش با انتشار بیانیه ای از دنیای موسیقی خداحافظی کرده بود حالا با انتشار مجدد بیانیه ای دیگر به نظر می رسد که از تصمیم ابتدایی اش پشیمان شده و بار دیگر به موسیقی بازگشته است!

او در بیانیه اش نوشته :‌ سلام به همه هوادارن عزیزم

این روزها خبرهایی رسید که تصمیم به خداحافطی از روی احساساتم گرفتم . ولی این تصمیم هیچ ارتباطی با احساسات شخصی من نداشت .

واقعا دیگر توانایی ادامه دادن را نداشتم , دقیقا انگار تمامی راه ها به روی من بسته شده بود . من هیچ وقت سرم را جلوی کسی به خاطر کارم خم نمی کنم به غیر از شما که هر چه دارم از شما بوده و هست و خواهد بود .

اگر قرار بر این باشد که بخوانم و ادامه دهم فقط به عشق و شوق شما خواهد بود نه به خاطر کسی یا چیزی دیگر .

در انتها از سامی آهنگری , علی دارابی و علیرضا مرتضی قلی عزیز صمیمانه سپاسگزارم که این روزها برادرانه کنارم بودند و باعث شدند که مشکلاتی که خیلی بی دلیل به وجود آمده حل شود .

در ضمن مهر و محبتی که طی این چند روز از شما عزیزان به من رسید هیچ وقت فراموش نمی کنم و قول میدهم هیچ وقت ناامید نشم و باز هم میگم علی عبدالمالکی هیچ وقت سرش را واسه کارش جلوی هیچ کس و هیچ چیز خم نمی کند جز برای هوادارن و مردم کشورش .

مخلصیم , روزهای خوب نزدیکه – علی عبدالمالکی
علی عبدامالکی ,بیانیه علی عبدامالکی ,سامی آهنگری ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,409
تعداد نظرات (2)
?
hamid reza
9 سال و 292 روز و 23 ساعت و 34 دقیقه و 4 ثانیه قبل

ایول علی جون که برگشتی

?
hamid reza
9 سال و 292 روز و 23 ساعت و 34 دقیقه و 4 ثانیه قبل

ایول علی جون که برگشتی

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500