ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 17 تیر 1393 - ساعت 09:34:23
چاپ خبر

امید حاجیلی از ایران رفت

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span><span lang="FA"><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span>«امید حاجیلی» صبح روز یکشنبه، ایران را به مقصد آلمان ترک کرد.</span></p>

حاجیلی.jpg«امید حاجیلی» صبح روز یکشنبه، ایران را به مقصد آلمان ترک کرد. این خواننده و موزیسین که به تازگی کنسرت خود در تهران را برگزار کرده بود، پیش از پرواز به سمت آلمان، عکسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که نظرات ذیل آن، حاکی از گمانه زنی هواداران وی در خصوص مهاجرت حاجیلی به خارج از کشور بود.

این هنرمند در گفت و گوی با«موسیقی ما» ضمن رد این مسئله، در این خصوص اظهار داشت: «پس از برگزاری چند کنسرت در شهرهای مختلف، برای انجام امور کاری و حضور در مسترکلاس‌های ساز تخصصی ام (ترومپت) به اروپا آمده ام. مسئله ی مهاجرت اصلاً صحت ندارد و به زودی به کشور باز خواهم گشت و امور مربوط به آلبوم و برنامه های آتی را دنبال خواهم کرد».

وی افزود: «حالا که به اینجا آمده ام، بسیار علاقه مندم که رقابتهای فینال لیگ جهانی والیبال در فلورانس را از نزدیک ببینم و به تشویق بازیکنان تیم ملی ایران بپردازم. امیدوارم این امکان فراهم شود».

امید حاجیلی در خصوص زمان انتشار آلبوم جدیدش گفت: «همانطور که قبلاً گفته ام، بخش عمده ی ترانه ها و ملودی های آلبوم آماده هستند. نمی‌توانم زمان دقیقی برای انتشار آن اعلام کنم. اما به محض قطعیت و مشخص شدن جزئیات،اطلاع رسانی خواهم کرد».

امیدحاجیلی ,آلمان ,مهاجرت امیدحاجیلی به آلمان ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,329
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500