ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 18 تیر 1393 - ساعت 16:17:34
چاپ خبر

آلبوم تازه فردین خلعتبری به بازار می‌آید

به خوانندگی فرشاد جمالی

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">فرشاد جمالی خواننده موسیقی ایرانی تا یک ماه آینده تازه‌ترین آلبوم موسیقایی خود را که به آهنگسازی فردین خلعتبری تولید شده است، روانه بازار موسیقی خواهد کرد.</span></p>

خلعتبری.jpgفرشاد جمالی خواننده موسیقی ایرانی تا یک ماه آینده تازه‌ترین آلبوم موسیقایی خود را که به آهنگسازی فردین خلعتبری تولید شده است، روانه بازار موسیقی خواهد کرد.

فرشاد جمالی در گفتگو با خبرگزاری مهر در تشریح آخرین مراحل میکس و مسترینگ این آلبوم موسیقایی گفت: هم اکنون در مراحل پایانی میکس و مسترینگ آلبوم و البته انتخاب نام و طراحی لوگو هستیم. با توجه به حساسیت فراوانی که فردین خلعتبری و من روی تک تک این قطعات داریم تلاش می کنیم آلبوم با کمترین ایراد فنی روانه بازار موسیقی شود.

وی با اشاره دلایل تاخیر انتشار آلبوم که پیش از این گفته شده بود در خرداد ماه منتشر می شود، توضیح داد: به طور حتم برای تولید و ضبط چنین آثاری که نیازمند وسواس بیشتری است ممکن است با کمبود وقت مواجه شویم به همین دلیل علیرغم اینکه پیش از این گفته بودیم آلبوم خرداد ماه امسال در بازار موسیقی منتشر خواهد شد اما ترجیح دادیم برای دوری از هر کار عجله ای دقت بیشتری روی اثر داشته باشیم تا کار با ظرافت فنی بیشتری تقدیم مخاطب شود.

این خواننده موسیقی ایرانی ادامه داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته با اتمام مراحل پایانی میکس و مسترینگ، آلبوم توسط انتشارات سروش به صورت سراسری توزیع خواهد شد و مدتی بعد از انتشار آلبوم برنامه ریزی هایی برای اجرای زنده خواهیم داشت که جزییات آن را بعدا اعلام می کنم.

وی در توضیح جزئیات دیگری از آلبوم جدیدش بیان کرد: این اثر موسیقایی با شعرهایی از مولانا و بر اساس کوارتت زهی، هارپ و سازهای ایرانی آماده شده و نسبت به آلبوم و کارهای قبلی‌ام دارای فرمی متفاوت است که می‌تواند برای مخاطبان آثاری در این سبک جالب توجه باشد. این آلبوم دارای قابلیت های فراوانی است که می تواند در اجرای زنده نیز مورد توجه مخاطبان قرار گیرد بنابراین به طور حتم بعد از انتشار این آلبوم کنسرت‌هایی را اجرا خواهیم کرد که به احتمال زیاد در تالار وحدت یا برج میلاد خواهد بود.

فرشاد جمالی از جمله خوانندگان جوان موسیقی ایران است که آواز را از سال 72 در محضر استادانی چون کریم صالح زمانی، زنده یاد رضوی سروستانی، رامبد صدیف، زنده‌یاد حسین عمومی آموخته است. وی همچنین در نوازندگی تار از محضر استادانی چون هوشنگ ظریف و زیدالله طلوعی بهره گرفته است. برپایی کنسرت‌های مختلف موسیقی ایرانی و تولید آلبوم‌های «سرزمین خورشید» و «دیار مهر» با موسیقی تهمورس پورناظری از جمله آثار منتشر شده این خواننده در بازار موسیقی ایرانی است.


فردین خلعتبری ,فرشادجمالی ,آلبوم جدید فردین خلعتبری ,آلبوم جدید فرشادجمالی ,مولانا ,تهمورس پورنظری ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,485
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500