ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ---
|
تاریخ : شنبه 21 تیر 1393 - ساعت 22:11:13
چاپ خبر

آلبوم جدید خواننده «سلام» به‌زودی به بازار می‌آید

اواسط مرداد امسال

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align: justify; direction: rtl; unicode-bidi: embed;"><span lang="FA">خواننده موسیقی پاپ کشورمان از انتشار قریب الوقوع تازه ترین آلبوم موسیقایی خود در اواسط مرداد ماه سال جاری خبر داد.</span><span dir="LTR"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

اواسط مرداد امسال

آلبوم جدید خواننده «سلام» به‌زودی به بازار می‌آید

111775_265.jpgخواننده موسیقی پاپ کشورمان از انتشار قریب الوقوع تازه ترین آلبوم موسیقایی خود در اواسط مرداد ماه سال جاری خبر داد.

فریدون آسرایی در تشریح تازه ترین فعالیتهای خود در عرصه موسیقی اینگونه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته اگر اتفاق خاصی نیفتد تازه‌ترین آلبوم خود را 15 مرداد ماه و بعد از ایام مبارک رمضان منتشر خواهم کرد. این در حالی است که تا چند روز آینده تیزرهای تبلیغاتی آلبوم در محصولات شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: هنوز نام آلبوم مشخص نشده است اما به محض اولین دیدار خود با تهیه‌کننده پیرامون نام آلبوم هم به نتیجه نهایی خواهیم رسید و امیدوارم طی روزهای آینده نام نهایی این اثر موسیقایی نیز به صورت کامل مشخص شود.

آسرایی درباره جزییات آلبوم توضیح داد: بهروز صفاریان به عنوان تنظیم‌کننده و مدیر این اثر موسیقایی حضور دارد ضمن اینکه تعدادی دیگر از دوستان هنرمندم به عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده تعدادی از قطعات با من همکاری دارند البته با توجه وسواسی که در این زمینه داریم نهایت سعی خود را انجام دادیم که بتوانیم به بهترین شکل ممکن قطعات را برای انتشار آماده کنیم.

این خواننده درباره برگزاری کنسرت های تازه ترین آلبوم خود هم گفت: به طور طبیعی باید یک تا دو ماه از انتشار یک آلبوم بگذرد که بتوانیم با توجه به بازخوردی که از مخاطب دریافت می کنیم نسبت به برگزاری کنسرت نیز اقدام کنیم اما آنچه که می توانم به آن اشاره کنم برگزاری قطعی کنسرت یک ماه و نیم بعد از انتشار البوم خواهد بود.

وی پیرامون دیگر فعالیتهای خود در زمینه تیتراژخوانی تصریح کرد: از سوی چند مجموعه تلویزیونی پیشنهادهایی برای ساخت تیتراژ پایانی دارم اما چون هیچکدام قطعی نیستند نمی توانم به جزییات آن اشاره ای کنم اما در روزهای بعد قطعا اتفاقاتی در این زمینه خواهد افتاد.

فریدون آسرایی, آلبوم جدید, آلبوم جدید فریدون آسرایی, مرداد, بهروز صفاریان, آوا رکورد, مسابقه خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,327
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500