ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 25 تیر 1393 - ساعت 12:56:17
چاپ خبر

علیرضا قربانی به اروپا رفت

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">علیرضا قربانی خواننده آواز ایرانی برای تکمیل مراحل پایانی تولید آلبومش به مدت ده روز عازم اروپا شد.</span></p>

قربانی.jpgعلیرضا قربانی خواننده آواز ایرانی برای تکمیل مراحل پایانی تولید آلبومش به مدت ده روز عازم اروپا شد.

به گزارش موسیقی ما این خواننده سرشناس موسیقی کشورمان به منظور تکمیل مراحل میکس، ادیت و مستر نهایی پروژه جدیدش یک‌شنبه شب و بعد از شرکت در مراسم بزرگداشت زنده یاد احمد ابراهیمی (از جمله اساتید نامدار آواز ایرانی که قربانی سابقه حضور در محضر او را هم داشت) ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد. بر اساس این گزارش این چهارمین بار است که قربانی به عنوان نماینده ایران دست به کار تولید یک آلبوم موسیقی برای ارائه در کشورهای اروپایی و فستیوال‌ها شده است. قربانی پیش از این در سه پروژه تولید موسیقی «دنیای ریتم»، «خطاطی آواز» و «سرمستی» حضور داشت.

علیرضا قربانی از سوی کمپانی «آکورد کروزز» برای تولید یک آلبوم کامل موسیقی ایرانی به فرانسه دعوت شده است. سازنبدی و ارکستراسون این آلبوم کاملا ایرانی است و آهنگسازی آن را سامان صمیمی انجام داده است.

در مورد کلام نیز اشعاری از حافظ، مولانا، ابوسعید ابوالخیر و در بک تصنیف نیز شعری از فریدون مشیری استفاده شده است.

از جمله پروژه‌های بین‌المللی سابق علیرضا قربانی می‌توان به «دنیای ریتم» اشاره کرد که در آن قطعاتی از موسیقی ملل مختلف نظیر ایران، آفریقا، مالی، آرژانتین، مکزیک، یونان، شیلی، پرو و مقدونیه گنجانده شده بود.

«خطاطی آواز» دومین تجربه قربانی در عرصه تولید آلبوم‌های بین‌المللی است که ماحصل کنسرت او در همکاری با استاد داریوش طلایی (آهنگساز و نوازنده تار) و جمشید شمیرانی (نوازنده تنبک) بود که مراحل ضبط، میکس و مسترینگ آن به طور کامل در فرانسه انجام شد.

«سرمستی» نیز به عنوان آخرین تجربه بین‌لمللی قربانی در این زمینه، حاصل همکاری قربانی با درصاف الحمدانی روی ساخته‌هایی از آهنگسازان ایران، فرانسه و مراکش تولید و عرضه شد. در این تجربه علی قمصری، سهراب پورناظری و حسین ذهابی نیز حضور داشتند و آهنگسازی قطعات ایرانی را علی قمصری به عهده داشت.

حضور قربانی در صحنه جهانی به این آلبوم‌ها ختم نمی‌شود. او پیش از این و در سال‌های گذشته به فستیوال «موازین» (از جمله معتبر‌ترین فستیوال‌های فعال در عرصه موسیقی ملل) دعوت شد و بعد از آن در سال ۲۰۱۲ به فستیوال «فورده» رفت تا در مهم‌ترین فستیوال کشورهای منطقه اسکاندیناوی شرکت کرده باشد.

علیرضا قربانی در ماه‌های گذشته آلبوم رفتم و بار سفر بستم را نیز منتشر کرده است.

علیرضا قربانی ,آلبوم جدید علیرضاقربانی ,اروپا ,سفرعلیرضاقربانی به اروپا ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,214
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500