ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 29 تیر 1393 - ساعت 09:37:28
چاپ خبر

«ققنوس»اولین جشنواره ویدیوکیلیپ ایران درمهرماه سال جاری به پرواز درمی آید

درگفت وگو با بهروز صفاریان مطرح شد

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm;tab-stops:363.3pt"><span lang="FA">بهروز صفاریان آهنگساز موسیقی گفت: جشنواره ققنوس به عنوان اولین جشنواره ویدئوکلیپ در ایران مهرماه سال جاری برگزار می شود.</span><span lang="FA" style="font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;;mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-hansi-font-family:Calibri;mso-hansi-theme-font: minor-latin;mso-bidi-font-family:Arial;mso-bidi-theme-font:minor-bidi"><o:p></o:p></span></p>

صفاریان.jpgبهروز صفاریان آهنگساز موسیقی گفت: جشنواره ققنوس به عنوان اولین جشنواره ویدئوکلیپ در ایران مهرماه سال جاری برگزار می شود.

بهروز صفاریان، آهنگساز موسیقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر مشغول همکاری با فریدون آسرایی هستم و در مراحل پایانی تولید آلبوم وی هستیم و پس از اتمام کار نام آلبوم بر اساس نام یکی از قطعات آلبوم ویا مضمون کلی آلبوم انتخاب می‌شود.

وی افزود: در آلبوم محمد اصفهانی نیز در دو الی سه قطعه به عنوان آهنگساز حضور داشته‌ام.

صفاریان با اشاره به همکاری خود در چند قطعه‌ی جدید از محسن چاوشی عنوان کرد: به دلیل کمبود زمان موفق به همکاری در تمامی قطعات آلبوم "پاروی بی‌قایق" محسن چاوشی نشدم و از وجود این قطعات در این آلبوم نیز مطمئن نیستم، اما آلبوم بعدی را به طور حتم با هم خواهیم بود.

صفاریان اظهار داشت: اتفاق خوبی که این روزها درگیر آن هستیم برگزاری جشنواره ققنوس به عنوان اولین جشنواره ویدئو‌کلیپ در ایران است و من یکی از اعضای اصلی این جشنواره محسوب می‌شوم.

وی خاطرنشان کرد: افتتاحیه این جشنواره مهرماه است.

در حال حاضر برخی از خوانندگان از این جشنواره با خبر شده‌اند و باقی خوانندگان را نیز تا مشخص شدن فراخوان با خبر خواهیم کرد.


بهروز صفاریان ,جشنواره ققنوس ,محمد اصفهانی ,همکاری بهروزصفاریان ومحسن چاوشی ,قایق بی پارو ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,926
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500