ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 29 تیر 1393 - ساعت 13:18:32
چاپ خبر

شهاب اکبری: تیتراژ "ماه عسل" را دو روزه ساختیم

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">شهاب اکبری گفت: بهترین خاطره‌ی من از ماه مبارک رمضان مربوط به تیتراژ برنامه ماه عسل سال 87 است که آن را با محسن یگانه دو روزه ساختیم.</span></p>

ماه عسل.jpgشهاب اکبری گفت: بهترین خاطره‌ی من از ماه مبارک رمضان مربوط به تیتراژ برنامه ماه عسل سال 87 است که آن را با محسن یگانه دو روزه ساختیم.

"شهاب اکبری" تنظیم کننده قطعات موسیقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: ماه مبارک رمضان حس خوبی را به انسان منتقل می‌کند و یکی از افتخارات من در طول سالهای کاری‌ام این است که تقریبا هر سال تیتراژی را برای برنامه‌های تلویزیونی و سریال‌های ویژه ماه مبارک رمضان کار کرده‌ام.  

وی عنوان کرد: بهترین خاطره من از ماه مبارک رمضان تیتراژ برنامه‌ی ماه عسل سال 87 است که من و "محسن یگانه" این تیتراژ را دو روزه ساختیم فکر نمی‌کردیم مردم آن را دوست داشته باشند، اما خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شد.

اکبری اظهار داشت: هر کس به شیوه و احساس خودش برای ماه رمضان کار تولید می‌کند اما سعی من بر این است که در کارهای ویژه ماه مبارک رمضان از نظر حسی و تفکری تفاوتی با بقیه کارهایم نداشته باشم اما عجیب این است که همیشه حس و حالم عوض می‌شود کار ساخته شده در این ماه نسبت به آثار دیگر بهتر می‌شود و گویا خداوند انرژی و حس دیگری را به من می‌دهد.  

وی خاطر نشان کرد: تنظیم تیتراژ برنامه جشن رمضان امسال با صدای محمد علیزاده به نام "میشه نگام کنی" و سریال "بگو که هستم" را من انجام داده‌ام.

تیتراژبرنامه ماه عسل ,محسن یگانه ,شهاب اکبری ,احسان علیخانی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,574
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500