ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 29 تیر 1393 - ساعت 14:42:20
چاپ خبر

آهنگ‌های جدید دیوید بویی در راه است

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">دیوید بویی موزیسین سبک راک اعلام کرد به زودی آهنگ‌های جدیدی از او به بازار می‌آید.</span></p>

دیود.jpgدیوید بویی موزیسین سبک راک اعلام کرد به زودی آهنگ‌های جدیدی از او به بازار می‌آید.

دیوید بویی که در سال 2013 دنیای موسیقی را با انتشار تک‌آهنگ Where Are We Now شگفت‌زده کرد، این هفته با اعلام خبر انتشار آثار جدید خود یک بار دیگر خبرساز شد.

این موزیسین سبک راک در مراسم خیریه‌ای که در لندن برگزار شد، در بیانیه کوتاهی به طرفدارانش اعلام کرد به زودی آهنگ‌های جدیدی از او خواهند شنید.

بسیاری از طرفداران بویی پس از شنیدن این خبر ابراز امیدواری کردند که انتشار آثار جدید باعث شود او برای نخستین بار بعد از سال 2006 به اجرای کنسرت بپردازد، اما به نظر نمی رسد بویی فعلا برنامه‌ای برای اجراهای زنده داشته باشد.

او سال گذشته در مراسم افتتاح موزه دیوید بویی در لندن حضور پیدا نکرد. فوریه پیش نیز وقتی در جوایز موسیقی بریت برنده جایزه بهترین هنرمند مرد بریتانیا شد، در مراسم اعطای جوایز حضور نیافت و به جای خود کیت موس را برای گرفتن جایزه به نمراسم فرستاد که یادداشت کوتاهی را از طرف او قرائت کرد.

دیوید بویی متولد ۸ ژانویه ۱۹۴۷، موسیقی‌دان، خواننده، آهنگ‌ساز و بازیگر مشهور انگلیسی گرچه در چند دهه اخیر در دنیای موسیقی راک حضور داشته، اما بیشتر به خاطر آثار دهه هفتادش شهرت دارد.

در یک نظرسنجی که در سال ۲۰۰۲ توسط بی‌بی‌سی و برای انتخاب "۱۰۰ بریتانیایی بزرگ تاریخ" صورت گرفت، دیوید بویی در جایگاه بیست و نهم قرار گرفت. بویی در رده‌بندی مجله رولینگ استون در رده سی و نهم جدول "۱۰۰ هنرمند بزرگ تاریخ موسیقی راک " و همچنین در رده بیست و سوم جدول "بهترین خوانندگان تمام دوران" ایستاده است.

دیودبویی ,آهنگ جدید دیودبویی ,تک‌آهنگ Where Are We Now ,بریتانیا ,100بریتانیایی بزرگ تاریخ ,موسیقی راک ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,421
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500