ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 29 تیر 1393 - ساعت 15:23:11
چاپ خبر

تجدید دیدار با اشک‌های تلخ جانی کش

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">شرکت سونی قرار است آلبوم ˝نگاهی دوباره˝ را وارد بازار کند که شامل بازسازی ترانه‌های قدیمی جانی کش خواننده سبک کانتری است .</span></p>

تلخ.jpgشرکت سونی قرار است آلبوم ˝نگاهی دوباره˝ را وارد بازار کند که شامل بازسازی ترانه‌های قدیمی جانی کش خواننده سبک کانتری است .

سال 1964 جانی کش، خواننده و ترانه‌سرا - که خیلی‌ها او را یکی از تاثیرگذارترین موزیسین‌های آمریکایی قرن بیستم می‌دانند - آلبوم خود به نام "اشک‌های تلخ: ترانه‌های بومیان آمریکا" منتشر کرد که آلبومی مفهومی با هدف جلب توجه به وضعیت اسف‌بار بومیان امریکا بود.

19 اوت امسال در پنجاهمین سالگرد این پروژه، شرکت سونی میوزیک آلبومی به نام "نگاهی دوباره به باد: تجدید دیدار با اشک‌های تلخ جانی کش" را منتشر خواهد کرد.

متریال آلبوم اصلی در ساخت مجموعه جدید مورد استفاده قرار گرفته است. شاگردان جانی کش شامل کریس کریستوفرسن، امیلو هریس و استیو ارل بازسازی و ضبط آن را در لس آنجلس، نشویل و استودیوی افسانه ای کش در هندرسونویل تنسی برعهده داشتند.

"اشک‌های تلخ: ترانه‌های بومیان آمریکا" که پس از انتشار در 1964 به رتبه دوم جدول پرفروش‌ترین های موسیقی کانتری دست یافت، حاصل تلاش جانی کش در کشف فرهنگ و هنر امریکاست؛ از موسیقی راه‌آهنی گرفته تا آهنگ‌های کابویی و سایر متریال‌های موسیقی وسترن (غرب). این اثر با بهره‌گیری از عنصر آگاهی اجتماعی و ترکیب ترانه‌های فولک سنتی با موسیقی جدید، یکی از بهترین آثار جانی کش به شمار می‌رود.

انتشار "نگاهی دوباره" درست چند روز پس از فستیوال سالیانه موسیقی جانی کش در شهر جانزبورو ایالت آرکانزاس خواهد بود.

جانی کش خواننده بزرگ موسیقی کانتری و راک اندرول و چهره اسطوره‌ای فرهنگ آمریکاست. او سال ۱۹۳۲ در شهر نشویل ایالت تنسی به دنیا آمد و در طول عمرش بیش از ۷۰ آلبوم تهیه کرد. خواننده‌ای که همیشه لباس سیاه برتن می‌کرد و به مرد سیاه‌پوش(Man in Black) معروف بود. او همراه با الویس پریسلی نواخت و به صورت زنده در زندان‌های آمریکا آلبوم ضبط کرد.

ترانه‌های کش بر خلاف اغلب ترانه‌های آن زمان که در مدح آزادی غرب سروده می‌شد، داستان رنج و محنت، قتل‌عام سرخپوستان توسط آمریکایی‌ها و روایتگر تاریکی‌ها بود.

جانی کش با سبک منحصر به فردش که آمیزه‌ای از موسیقی کانتری، راک اند رول، بلوز و گاسپل بود، هنرمندان دیگری پس از خود را تحت تأثیر قرار داد که باب دیلن و گروه U2 از جمله آنان هستند.

رولینگ استون/ 14 ژوئیه

جانی کش ,آلبوم اشک های تلخ ازجانی کش ,آهنگ های کابوی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندی ایرانیان
آمار بازدید : 1,353
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500