ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 29 تیر 1393 - ساعت 16:58:36
چاپ خبر

عمل جراحی موزیسین ایرانی با موفقیت انجام شد

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">عضو کانون پزشکان خانه موسیقی اعلام کرد عمل جراحی فرهنگ شریف به خوبی صورت گرفته و حال عمومی وی خوب است.</span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

عمل.jpgعضو کانون پزشکان خانه موسیقی اعلام کرد عمل جراحی فرهنگ شریف به خوبی صورت گرفته و حال عمومی وی خوب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی جزایری (چشم پزشک و عضو کانون پرشکان خانه موسیقی) با اعلام این خبر گفت: چشم  فرهنگ شریف نیاز به عمل جراحی پیدا کرد که روز گذشته در یکی از بیمارستان های تهران این عمل با موفقیت انجام و این هنرمند پس از بهبودی به منزل شخصی اش منتقل شد.

روز گذشته پس از عمل جراحی این هنرمند موسیقی ایرانی نیز حمیدرضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی هم از فرهنگ شریف عیادت کرد. مدیرعامل خانه موسیقی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تیم پزشکی فرهنگ شریف برای این هنرمند آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.

وی گفت: بی شک استاد شریف یکی از نگین های انگشتری موسیقی ایران هست که صدا و نوای تارشان از دل تاریخ بر آمده و بر جان همه ایرانیان نشسته است. وی یکی از شریف ترین هنرمندان این مرز و بوم هست که امیدواریم همواره سلامت و پاینده باشد تا جامعه موسیقی و مردم ایران از وجود و حضورش بهره مند شود.

همچنین فرهنگ شریف هم در این دیدار از تیم پزشکی اش برای تلاش در بهبودی چشم قدردانی کرد و ضمن تشکر از حضور مدیر عامل خانه موسیقی دقایقی با وی گفتگو کرد.

فرهنگ شریف، متولد 1310 از استادان پیشکسوت تار محسوب می شود که در جشن چهاردهیمن سالگرد تاسیس خانه موسیقی در 22 مهرماه 1392 در تالار وحدت با حضور هنرمندان برجسته و مسئولین موسیقی از مقام هنری وی تجلیل شد.

حمیدرضا نوربخش ,خانه سینما ,فرهنگ شریف ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,207
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500