ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 30 تیر 1393 - ساعت 09:48:50
چاپ خبر

شهرام شکوهی در بیمارستان بستری شد

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ که مدتی است از مشکل قلبی رنج می برد در بیمارستان بستری شد.</span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

شکوهی.jpgشهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ که مدتی است از مشکل قلبی رنج می برد در بیمارستان بستری شد.

شهرام شکوهی ضمن اعلام این خبر در صفحه فیسبوک خود ابراز امیدواری کرد مشکل قلبی‌اش با انجام عمل آنژیو یا آنژیوپلاستی حل شود. او از مردم خواست برای سلامتی اش دعا کنند. طی چند هفته گذشته شکوهی چند بار به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش هنرآنلاین ، این خواننده هفته اول تیرماه پس از احساس درد در ناحیه قفسه سینه بلافاصله به بیمارستان پارس تهران منتقل شد. پزشکان معالج او (دکتر عباسلو و دکتر موید اخلاقی)، به قدری اوضاع قلب این خواننده را وخیم تشخیص دادند که عمل قلب باز را برای این خواننده تجویز کردند. آن ها استرس بیش از حد را دلیل اصلی این مشکل شکوهی معرفی کردند.

اما خود شکوهی به شدت با عمل قلب باز مخالف کرد و اصرار داشت که با برخی روش های جایگزین مشکل اش تسکین پیدا کند و نهایتا با عمل "بالون" مشکل او به صورت موقت حل شد. روز 11 تیرماه، یک روز پیش از کنسرت اهواز، این خواننده یک بار دیگر، در اثر استرس های کنسرت، در بیمارستان تحت مراقبت های جدی پزشکی قرار گرفت.

به رغم اصرار های مدیر برنامه های شکوهی مبنی بر لغو کنسرت، شکوهی با اصرار فراوان خواهان برگزاری برنامه شد و نهایتا در 12 تیرماه، به فاصله کوتاهی پس از عمل جراحی، در اهواز به روی صحنه رفت. متاسفانه طی این کنسرت دو بار برق سالن قطع شد و خود شکوهی نیز به علت عارضه قلبی سه بار در حین اجرای برنامه از سن پایین آمد و حال نامناسب اش را سر و سامانی داد و دوباره بروی سن برگشت.

نهایتا دیروز 29 تیرماه، شهرام شکوهی پس از تحمل درد فراوان، یک بار دیگر در بیمارستان بستری شد تا تحت مداوا قرار گیرد.

شهرام شکوهی ,بستری شدن شهرام شکوهی دربیمارستان ,کنسرت شهرام شکوهی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خواانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 2,036
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500